13.3.13

Det der Stevia...

Det kan godt være det er et sundt alternativ til sukker og måske endda bedre end de syntetiske midler, man har sødet med gennem tiden, men FØJ hvor det smager!!



Familien har købt en flaske FUN one saftevand sødet med Stevia. Yngste ville have en kop i dag og jeg hjalp ham med at lave den og smagte derfor også lige på det (vel små 3 dråber), for at justerer hvis det var for tynd/stærk.

Her 3 timer efter, har jeg stadig en grim smag i munden, trods både aftensmad, te og småkage.
Så hellere en kop vand :0)

2 kommentarer:

  1. Har aldrig smagt noget med Stevia, men tænker....det er ikke det der Guava, der smager grimt? Troede bare Stevia smagte sødt, men har da ikke lyst til at prøve det nu ;-)

    SvarSlet
  2. Det kan måske godt være det er guavaen, men ved fra en kollega, at Stevia er hvinende sødt og bare en lille bitte smule for meget og så er det uspiseligt.
    Yngste elsker saftevandet, så måske skulle vi prøve en anden smag. Jeg må ud og fange en anden smag :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺