29.3.13

Der er intet så godt som...

Laks!

Så nu har jeg nydt aftensmaden med laks, små bagte kartofler og en creme fraiche dressing med agurk og hvidløg og lidt gulerødder til.



Yngste slog os så lige i Matador. Vi begyndte at spille for et par uger siden og nu ville vi lige se at få det spillet færdigt.Og det tabte vi så på...

Og så er den lange fredag ved at være ovre og vi kan se frem til en almindelig lørdag, med folk i hungersnød, tømme kølediske for varer. Og ja, vi skal lige have et par ting også.
Frøkenen har sin første lørdagsvagt i morgen. Hun har morgenvagt 6-12. Så hun kommer til at mærke rykind'et ;0)

4 kommentarer:

  1. Det ser lækkert ud, og uha jeg mangler også et par småting, men glæder mig ikke til at stå i kilometerlange køer.. God lørdag.. :D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var godt ;0)
      De der kilometer lange køer er bare træls, men vi må bare have tålmodighed og få det bedste ud af det.
      Go lørdag ☺

      Slet
  2. ja det ser meget lækkert ud. Laks er godt :) Vi skal handle en lille smule.God lørdag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smagte dejligt :0)
      God fornøjelse med indkøbene og god lørdag til jer ☺

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺