22.2.13

På rundtur på...

DR.DK

Inden for de sidste måneder, er jeg begyndt at gå på opdagelse (se længere ned på hjemmesiden end lige ud for nyhederne) og er stødt på forskellige interessante sider.

For alle der meget gerne vil have inspiration og måske gode ideer, der er der en programserie som hedder "Handmade by". Indtil videre ligger der 4 udsendelser på hjemmesiden.

Jeg har lige set den udsendelse med Nikoline, som har lavet en kjole af 45.000 sugerør og som arbejder med mange materialer.
Og Sarah, som broderer dyr. Hun er dygtig og jeg vil gerne have en af hendes biller!




Programmerne varer små 10 min, men hold da op med ideer og inspiration.
De ligger i en begrænset periode, så se dem lige. De er de 10 min pr udsendelse værd :0)

4 kommentarer:

  1. 1000 tak for et skønt link ... jeg bliver da vildt inspireret fedt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle :0)
      Det er virkelig en skatkiste og jeg håber de laver nogle flere!

      Slet
  2. Jeg siger også tak for linken,jeg har set linken med Sarah, hvor er det flot og spændende det hun laver.
    God weekend til dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så lidt Conny :0)
      Sarahs dyr er utrolige flotte og hold op hvor er hun dygtig til at lave de biller. Det er nemlig rigtig spændende!
      God weekend ☺

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺