6.2.13

Ny uge, nyt kursus, nye...

Så er en ny uge godt igang, kurset halvt fuldendt, men forhindringer/irritationsmomenter har der været hver dag. Gad vide om det fortsætter...
Kurset er andet steds end det 1. Ikke så langt væk som det 1., men stadig i Københavnsområdet.


1. dagen: Første bus kommer til tiden. Kystbanen er lige 4 min forsinket og det giver så mig 2-3 min til at skifte perron på Hellerup og nå S-toget. Når det! Står af bussen (som kommer efter S-toget i transportrækkefølgen), går lidt forvildet rundt, for hvor var lige gaden jeg skulle ned af... Spurgte en far, som var ved at følge sit barn i institution. Han vidste det ikke, men mente, jeg skulle gå den vej...  ved "den vej" spurgte jeg to damer, der var lidt mere stedkendte og jeg nåede frem til tiden og som den første :0)

2. dagen: Stempler klippekortet i bussen, tjekker (som altid) tiden og datoen, og de var OK. I kystbanetoget skal kortet vises og jeg opdager, at zonen er forkert!!! (har lige glemt at se på den, selvom jeg plejer at gøre det...). Der står 99, som ikke findes. Konduktøren ser på kortet og meddeler ... at tid og dato er rigtig og det er fint. Puh!!! Nu skal jeg huske at tjekke zonen!!

I dag: Efter snefald kommer sjap på vejene. Står helt inde i busskuret og venter på bussen og forbi kører en bil i sommerfart (altså ikke som alle andre biler i "køre-efter-føret" hastighed) og plask!!! jeg har snesjap fra hagen og ned. Ikke fedt, når man altså er på vej i skole.
Bussen er forsinket, zonen forkert og jeg når lige akkurart kystbanen. Resten er gik fint og resten af dagen forblev tør og ok.

Jeg er så spændt på, hvad de sidste to kursusdage kan byde på ;0D



4 kommentarer:

  1. Håber dine sidste to dage bliver tørre og gode.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. I dag hel tør og til tiden ;0)

      Slet
  2. Håber din Fredag bliver stille og rolig :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var lige hektisk, da Yngste skulle i kostume inden jeg gik, men ellers var det en dejlig morgen med hygge på kurset og farvel til en medkursist, som jeg også var på kursus med første gang :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺