10.2.13

Her er jeg...

Rødovre skøjtehal.
Yngste midt i billedet...


6 kommentarer:

  1. Det er godt nok nogle miniputter..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. De er små!
      I kampen som dette billed er taget fra, var der nogle små spillere. Der er Yngste en af dem i stor størrelse :0)

      Slet
  2. Jeg elsker at se de små størrelser tumle rundt på isen.. :-) I Vojens har jeg set dem helt ned til 2-3 år, når de første gang var med far og de store brødre i hallen.

    SvarSlet
    Svar
    1. De går også til den med krum hals. Kaster sig på isen, "spænder ben" for hinanden og kæmper for at holdet skal vinde :0)
      For et år siden var vi i skøjtehallen så de 3 børn kunne løbe rundt og der kunne Yngste slet ikke stå eller løbe. Siden august sidste år har han lært det hele og mestre skøjterne som var han næsten født med dem på.
      De lærer rigtig hurtige.

      Slet
  3. Har bøvl med tastaturet, vender tilbage når jeg har kkkøbt nyt - foorhåbentlig i morgen :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er helt ok. Skriv når du syntes der er noget at kommenterer på :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺