17.2.13

Det føles godt...

Selvom jeg ikke rigtig kan bruge det til noget.
Men jeg fik endnu et positivt afslag på en uopfordret ansøgning.

Selvom det er ØV, så er jeg glad for, at jeg, i det mindste, har lavet en ansøgning som faktisk er god, selv om det ikke lige har givet job.

Dette afslag var pr telefon, og det var indehaveren der havde ringet til mig. Desværre var jeg væk fra telefonen, da hun ringede, men hun syntes jeg skulle se forbi en dag, så de kunne sætte ansigt på mig og vi kunne tale lidt sammen. Ansøgningen vil blive gemt, nævnte hun lige :0)

Nå men jeg vil søge videre...

6 kommentarer:

  1. Ja det er ØV at få afslag, men det lyder til at de gerne vil hilse på dig, det er da positivt.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig positivt at de trods alt vil se mig.
      En uopfordret ansøgning vil jo for det meste give afslag, for det er jo rent gambling fra min side :)

      Slet
  2. ØV!!! Men det lyder da godt at de gerne vil se dig selvom du fik afslag i første omgang. Det virker positivt. håber du smutter forbi firmaet og får en god snak... krydser fingre for at der snart er et spændende job til dig. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det var en af de 2 positive ting der var i den telefonopringning. Den første var at DE ringede til MIG :0)
      Jeg smutter forbi en af de kommende dage!

      Slet
  3. Øv, men godt at de gerne vil hilse på dig, det kan jo være de lige pludselig står og mangler én..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hun talte om at jeg måske kunne stå som afløser og det er da en begyndelse, så den chance vil jeg da ikke lade gå forbi :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺