16.1.13

Tiden flyver...

Når man har det sjovt!
Og det har jeg på kurset. Vi er 14 vidt forskellige personer, som lytter, diskuterer og laver opgaver sammen.

Vi griner og er alvorlige og hygger os. Vi spænder fra 19 til 53 år, men fungerer godt sammen alligevel.

Nu er halvdelen af kurset gået og selvom jeg er ekstrem træt, når jeg lander her hjemme, er lidt småstresset om morgenen, så er jeg glad for at jeg tog mig sammen og tog afsted sidste mandag.

Jeg har en følelse, jeg ikke har følt længe, jeg føler mig fri. Jeg tør sige noget, selvom det er kan være noget vrøvl, jeg er ikke hæmmet, som jeg føler, når jeg er på job og det giver en eller anden for for glæde og energi, psykisk energi.

Nå jeg vil lave lidt lektier, så jeg er forberedt til i morgen :0)

God aften og nat har fra!

Lige et billed af Yngste i fuld
målmandsudstyr fra i lørdags

18 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt men også inspirerende dit kursus? God fornøjelse med resten af det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette.
      Det er med glæde jeg tager afsted. Så det må ramme noget rigtigt i mig :0)

      Slet
  2. Lyder som et godt kursus. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det og jeg tror vi alle får meget med hjem :0)

      Slet
  3. Dejligt at du føler dig fri. Lidt tankevækkende at du ikke føler dig fri på jobbet.. Det er vist held i uheld det som sker!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er tankevækkende at der er den forskel, men jeg tror vi sætter hinanden i kasser på jobbet, som det er svært at komme ud af igen.
      Det var held i uheld at jeg røg :0)

      Slet
  4. Dejligt at kunne have det sjovt, lyder som et godt kursus...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er dejligt, for ellers er 3 uger lang tid :0)

      Slet
  5. Det glæder mig, at høre du føler dig fri og tør sige det det du har på hjertet. Husk at nyde den sidste tid på dit kursus fuldt ud.
    Hilsen Conny.

    SvarSlet
    Svar
    1. Conny, jeg vil nyde hvert minut. I dag talte vi om hvordan vi har det i klassen og vi nyder alle de grin og udfordringer, vi giver hinanden.
      Og følelsen af frihed er skøn :0)

      Slet
    2. Endnu et bevis på at alder ikke betyder noget, men at det bare er et tal :-)
      Dejligt at dagene flyver afsted. Hellere være træt end kede sig ihjel :-)

      Slet
    3. Det er dejligt, for man får også meget mere at tænke over, når så mange meninger skal sættes sammen til en god dialog.
      Og kede os ihjel er der ikke så stor chance for - heldigvis :0)

      Slet
  6. Gad vide, hvad det mon er præcist for et kursus? Det lyder i hvert fald godt og udfordrende på den helt rette måde :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ikke et personligheds udviklende kursus. Det er et grundkursus for pædagogmedhjælpere ;0)
      Det er både godt og udfordrende, for man lærer også meget om sig selv og den måde man agerer i forskellige situationer :0)

      Slet
  7. Svar
    1. Ja, det er dejligt at føle den følelse igen :0)

      Slet
  8. Hov, hvad skete der lige der. Jeg har blandet mig inde midt i det hele. Ubdskyld :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør ikke noget!
      Det kan være lidt svært at ramme indimellem. Jeg har også fået "blandet mig" ind imellem, men opdaget det :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺