7.1.13

På skole

I dag har jeg været på skolebænken og det skal jeg også resten af ugen og de næste to.

Jeg meldte mig for et par måneder siden, den gang hvor jeg troede jeg viste hvad jeg ville, nu hvor jeg var på vej ud i verdenen.

I mellemtiden har jeg brugt lang tid på at tænke, overveje og gennemgå hvad jeg egentlig vil/kan/skal og er psykisk gået i en anden retning, men kurset var jeg altså meldt til.

Så i dag var jeg så afsted.
Det er hårdt at sidde ned fra 8.30 til 16.00. Jo afbrudt af 2x 20 min pause og 1 times frokost.
Den lange frokost blev brugt til at spise og gå en tur, for det er altså nødvendigt.

Jo noget motion har jeg fået i dag, for kursuslokalet ligger på 5. sal med en lille elevator, som jeg altså ikke har lyst til at sætte mine ben i, så 2x op og 2x ned blev det til.

Nu vil jeg se 'Dicte' på TV2 og så håber jeg Iben kan fylde Dicte Svendsens rolle ud :0)

11 kommentarer:

  1. Det kan være hårdt at sidde på skolebænken, og en hel dag er lang.
    Det er rigtig god motion med trapper.Og du skal jo være der i lang tid, så du bliver godt motioneret!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja Kisser jeg bliver godt motioneret;løbe efter togene, trapper op og ned.
      Men når dagene er lange og siddene er det rart med lidt motion :0)

      Slet
    2. Ja Kisser jeg bliver godt motioneret;løbe efter togene, trapper op og ned.
      Men når dagene er lange og siddene er det rart med lidt motion :0)

      Slet
  2. Det lyder hårdt at være på skolebænken. Håber det trods alt er et godt kursus. Jeg så Dicte og synes den var god. Jeg bor jo selv i århus så den er ekstra sjov for mig at se - da flere af optagelserne er lavet på steder jeg kender :) Held og lykke med kurset :) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også, men mest fordi det er så forskelligt fra kontoret i hverdagen.

      Jeg ved ikke om jeg var begejstert for Dicte, men jeg vil give den en chance.
      Men tak, jeg vil vende tilbage til kurset nu :0)

      Slet
  3. Åh jeg er heller ikke en der kan holde til at sidde så mange timer på min flade...
    Men pøj pøj med kurset!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Charlotte.
      Det er også dræbende at sidde stille så længe :0)

      Slet
  4. Hold ud, hold uuuuud!Glemte at se det.....er ikke så vild med Dicte, men nok med hendes søn i de nye bøger! knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg holder ud, det er 3 uger væk fra jobbet!
      Jeg kan godt li' at læse om Dicte, men det er ikke mine yndlings bøger.
      De nye om sønnen har jeg så ikke læst endnu.
      Knus

      Slet
  5. Hej Kari tak for din mail :) har faktisk startet en helt ny blog op i dag - en som bliver i mit tempo ! Så dicte i går og den var super god ! Iben klarede det godt . Håber din skoledag har været god !

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak fordi du svarede og tak for henvisningen til din blog :0)
      Med hensyn til Dicte, vil jeg lige se næste afsnit for at danne mig en mening. Den fangede mig ikke lige, men man kan jo blive overrasket.
      Og jo tak min skoledag har været OK :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺