23.1.13

Ny halsedisse til Yngste

Jeg kan godt mærke at jeg slet ikke er giret til hverken skrive- eller kommentator rollen lige i de her dage. Er på hele tiden på kurset og total tom for ord på øverste.
Jeg bruger energi på det kursus. Det kursus som er slut om to dage...
De er godt nok gået hurtigt, de 3 uger. Og sikken nogle søde mennesker jeg har lært at kende.
Det bliver helt trist at sige farvel på fredag, det gør det altså!!

Nå men i weekenden fik jeg strikket en ny halsedisse færdig til Yngste. Han anden er ved at være godt slidt og trængte til en vaskeoverhaling.

Se venligst væk fra at jeg ikke har fået juledugen af endnu...
Den ser jo fin og lækker ud i forhold til den gamle, som han nærmest bor i og som vi må tage af ham, når vi skal spise, for han har den på så godt som altid!


4 kommentarer:

  1. Sikke en lækker halsedisse, den kan jeg da godt forstå han nærmest bor i.. :-)

    SvarSlet
  2. Det er dejligt, når man får lavet noget de kan li' :0)

    SvarSlet
  3. Fin halsedisse. Vil du dele opskriften?

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen forbi Fletværk :0)
      Jeg kan se at bloggen jeg fandt opskriften på er blevet privat.
      Jeg kan ikke huske den i hovedet, men skal lige en tur i gemmeren, så skal dem komme på bloggen :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺