6.1.13

Layout m.v.

Nyt år, nyt liv og en frisk start på 2013.

Bloggen de sidste 2-3 dage = mange forskellige farver.


Jeg ved at arbejde lidt med bloggen, og lige nu er den vist meget simpel.

Jeg skal se, om jeg kan finde en stil som gør bloggen læsbar, behagelig at se på og måske også ikke for kedelig.
Det er sjovt med juletema, sommerfarver, men det tager tid at skifte, så måske kan jeg finde på noget enkelt. Og så syntes jeg, at jeg har været det, hvor bloggen er en kulørt størrelse.

Så det næste stykke tid vil der nok blive prøvet forskellige farvekombinationer, måske noget andet.
Men det kan også være det slet ikke kan ses, hvis jeg prøver noget...

Bær over.
På forhånd Tak :0)

Update kl. 17.58: Jeg kunne altså ikke med det simple, så nu prøver jeg med noget med lidt farve og mønster :0)

10 kommentarer:

  1. Jamen så holder vi da bare øje.

    Jeg synes, at det er smaddervigtigt med billeder på bloggen. Det er kun ganske få steder, jeg følger med, hvis det ikke krydres med billeder.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det lyder godt :0)
      OK, jeg udtrykte mig ikke helt klart. Der vil selvfølgelig komme billeder på de fleste indlæg. Det var mere billeder til at bryde flader med jeg mente. Jeg er total dum til at læse indenad, når det gælder sjove finesser ger, så jeg må bruge hvad jeg har for hånde.

      Slet
  2. Spændende hvad det ender med:)

    SvarSlet
  3. Jeg synes selv at det giver meget energi til min blogging at skifte udseene på bloggen ofte og glæder mig til at se hvad du ender med at beslutte sig for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg vil lige prøve, om et simpelt blog layout er mig. Jeg har vist det meste af min blogtid haft en blog med kulør. Dette er jo noget helt andet. Jeg må se tiden an. Det kan også være at jeg ender der igen med farver og 'levende' baggrund :0)

      Slet
  4. Jeg er spændt på hvordan den ender med at se ud. Jeg skifter jævnligt header med billeder fra min hverdag men baggrundfarven er den samme i længere tid. God søndag aften. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Da du skrev var der en farve på baggrunden, nu er der en anden.
      Jeg kunne slet ikke med det jeg havde lavet. Så nu er det min yndlingsfarve der er kommet på og jeg føler mig glad :0)
      God søndag og knus!

      Slet
  5. Det er meget sjovt at prøve lidt forskelligt til man finder det rette..;-D God fornøjelse

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er sjovt at lege.
      Denne gang syntes jeg det bare ikke. Mens du skrev, var jeg igang med at lave om og nu er jeg glad for nu :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺