26.1.13

Hvad lørdag kan bruges til...

Lørdag har været stille og rolig.
3/5 er nemlig til endnu en Løvecup og 2/5 har været hjemme. Jeg er en af de 2/5 ;0)

Efter morgenmaden og farvel til de 3/5, tog jeg endnu en kop te og så afsted ned for at provianterer.
Det er jo Grand Prix aften og Gemalen spurgte om vi ikke skulle lave Fondue. Det passer ligesom til stemningen på en Grand Prix aften.
Det lyder jo lækkert, men vi har altså ikke nogen Fonduegryde mere...
Så det bliver Rackelette istedet for. Det kan Yngste også bedre være med til.

Vi skal hygge med en chokoladekage, som jeg smagte i mandags på kurset. Det var en af mine søde medkursister, der syntes vi trængte til en mandag-opmuntrings kage.
Den var lækker og vi bad straks om opskriften. Så i aften skal vi smage den her hjemme, med hindbær og flødeskum, for er den som Lesley's, er den svampet som en Brownie.

Jeg vil lige vise hvilket "spændende" sted jeg har været på kursus.

Udsigt fra klasselokalet...

Jeg tror man skal være født der for at føle sig hjemme. Det er ikke et stille sted, for der var udrykning mindst en gang om dagen, de fleste dage to gange...

4 kommentarer:

  1. det lyder lækkert med raclette - rigtig god grand prix aften til jer. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det smagt som altid godt, men hold da op hvor tager det tid at forberede og noget mindre tid at indtage...
      Tak og god aften til dig Knus

      Slet
  2. Det vækker minder med racletten og fondue...måske man skulle genopdage disse dejlige selskabsretter ;-)
    Kan det passe, at du har været i nærheden af Folehaven ;-)...synes det ligner lidt.
    God dag til dig knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er ihvertilfælde hyggeligt at "lave" sin egen mad :0)
      Yngste på 6 år kan være med og det gør det mere sjovt at spise.

      Ja, det kan man godt sige jeg var. Det er toget på Sydhavn st. du kan se på billedet ;0)
      Knus og god aften til dig

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺