1.1.13

Første dag i et nyt år

Ja det er så i dag ☺
Nytårsaften er overstået og det var hyggeligt.
1. januars morgen blev kl. 9.20 for mit vedkommende.
Vi har siddet og vi har bevæget os ud til bilen, for der manglede lige lidt til aftensmaden.
Jeg har ringet til min moster for at ønske god jul og godt nytår.
Jeg strikker og slapper og nyder at der er en hel dag endnu, inden jeg skal op og jobbe.



Yngste havde også en dejlig nytårsaften med masser af børnechampagne, knaldperler, nytårstræspyntning og så så han '90 års fødselsdag' for første gang. Den har han godt nok spekuleret over nogle gange i dag...



Fyrværkeri er ikke hans stærke side. Han er bange bange.
Og da det hele var overstået, faldt han i søvn med min venindes store bamse. Det var tryghed!

Om lidt skal der laves pizza, bare sådan nogle enkelte nogen. Hygge til en god film eller hvad vi finder på.

10 kommentarer:

  1. Året er stille og roligt igang. Imorgen starter hverdagen her hos mig, mon jeg kan huske den, har ikke været på job i 14 dage:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det bliver hårdt, sådan en 1. dag efter 14 dage hjemme. Min første er torsdag og jeg ved allerede at der er rigeligt at tage fat på!
      Rigtig god arbejdslyst Anja :0)

      Slet
  2. I morgen starter jobbet også for mit vedkommende..Vi er også til hygge i dag..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vejret har vist heller ikke været til andet end hygge.
      Men rigtig god arbejdslyst i morgen. Jeg har udskudt den oplevelse til torsdag ;0)

      Slet
  3. Dejlig stille og rolig måde at starte det nye år på.
    Rigtig godt nytår til dig og dine.

    Kh Randi ♥

    SvarSlet
  4. Tusind tak Randi :0)
    Ja, det var nødvendigt. Lidt katteallergi satte mig ud af spillet omkring midnat og så er jeg enormt træt dagen derpå.
    kh Kari ♥

    SvarSlet
  5. Hvor sødt han sover med bamsen og rigtig synd han er bange. Jeg synes fyrværkeri er lidt ligesom at åbne fordøren og så smide penge ud af den :-)men hver sin lyst.
    Ønsker dig en god dag på jobbet imorgen.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er også spild af penge, specielt når det blæser, som det gjorde i aftes.
      Tænk hvis vi fik 1 kr. for hver raket der blev skudt af sådan en aften. Vi ville have mange penge så :0)

      Det var nemlig rigtig sødt som han puttede der. Det er nu også sådan han putter sig hos os, når han kommer over i vores seng. Det er så ikke så sødt og behageligt som det ser ud på billeder ;0)

      Tak, jeg ser godt nok ikke frem til jobbet, men to dage er nok til at overleve!
      Knus

      Slet
  6. Dejligt I alle kom godt ind i det nye år :)
    Et år, der byder på nye udfordringer for dig, men det virker heldigvis som om, du tager det som en positiv udfordring:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Miri. Ja vi kom sikkert ind i 2013. Ikke helt godt, da min katteallergi sprang ud i lys lue, trods medicin.
      Der kommer en del udfordringer i 2013. Det bliver ikke en dans på roser, for der er mange torne i mit sind der skal fjernes, men det bliver et spændende år :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺