10.1.13

En torsdagspause

Sådan en har jeg haft i dag.
Mødte op på kurset og fik at vide at læreren var syg og at de ikke kunne nå at få en vikar, så hjem med os igen...

Fik klaret lidt indkøb på vejen hjem. En kogebog! røg i kurven. Bare 19 kr for 200 opskrifter på billig mad. Det kan en kogebogs elsker ikke stå for.



Fik ordnet lidt her hjemme og så har jeg siddet med fødderne oppe og strikket og hygget mig, helt alene og det har jeg nydt. Åh det var godt!

Der strikkes i striber, oppefra og ned


Så i morgen er det på den igen og så er det weekend!

6 kommentarer:

  1. Vi smugstarter weekenden i dag - holder spændende udflugt i morgen og nyder!
    Dejligt med en billig kogebog til billig mad!

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh det lyder dejligt!!
      Det kunne jeg også godt bruge. Man bliver så fyldt med information, at det føles som om der er flere års pensum der skal gennemgås på 3 uger!

      Håber billigt men lækkert mad kan hjælpe økonomien hvis den bliver alt for anstrengt :0)

      Slet
  2. Ej, hvor lækkert! Hvor købte du bogen?

    SvarSlet
  3. Det kan være man skal en tur forbi fakta..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Der var mange gode bøger i serien :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺