14.12.12

Tidlig op og ud i sneen

I dag er det op og afsted til jobbet.
Snotten løber ikke længere, den kommer i moderate mængder og er til at styre.
Hovedet er lidt tungt, men det kan jo være fordi jeg ikke er så god til det med sengetider og heller ikke er så god til at blive i sengen om morgenen. Oversat er det vist noget med dårlig søvn...

Jeg må også afsted, for jeg har, som fødselsdags- og jubii bestyrer (vist også kaldet event koordinator)i afdelingen, 2 indsamlinger i gang, som jeg skal have styr på. Det er en rund fødselsdag (d. 24/12) og en afsked (en ikke fyret, som har fundet nye udfordringer uden for firmaet) og begge skal holdes i slutningen af næste uge, hvor jeg har ferie. Jeg skal have fat i ønskesedler og penge, så jeg mandag, når jeg har været hos konsulent, kan få købt gaverne, så de er af vejen.
Og SÅ skal den tjans gives videre. Jeg gider den ikke mere!!

Vi fik købt vores første julegaver i går. Der var spæk fyldt med kunder, der ikke selv kunne finde ud af at pakke gaverne ind...
"Er det gaver?" spurgte ekspedienten,
"Ja" svarede jeg "Og jeg pakker selv ind",
"Tusind tak!" svarede ekspedienten med et træt smil.
Hvorfor skal jeg dog belemre dem med gaveindpakningen, når det er hyggeligt at gøre det selv.
Med 2 sæsoner som juleassistance og 3 år i lære, har jeg lært nogle små trix som letter det at pakke ind :)
Samtidig behøver jeg ikke kæmpe med om den forindpakkede gave er til "faster Oda" eller "min mor".

Nå tid til dagens bad og madpakkesmøring (det sidste vil jeg så gerne uddeligerer...).
OG så er det fredag og weekend lige om hjørnet :0)

4 kommentarer:

  1. Jeg pakker også helst selv gaver ind, det er hyggeligt selvom det kræver lidt slåskamp om gavebåndet...;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg lærte en fiks lille detalje, med gavebåndet, hvor jeg ikke behøver at vende pakken for at få gavebåndet på. Når man skal pakke mange ind (som i juleassistance i en isenkram med både fint glas og gryder), så er en vending af alle pakker alt for besværligt :0)

      Slet
  2. Smart at kunne lidt fif med indpakningen så det går lettere. Jeg er ikke vild med at pakke ind men hader det heller ikke. Rigtig god weekend. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. det gør det faktisk sjovt at pakke ind, når det ikke driller.
      Da jeg var juleassistance var det heller ikke min kop te, men efterfølgende er jeg blevet helt glad for det. Syntes det er sjovt at lege med bånd og papir.
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺