28.12.12

Sidste fredag i 2012

Så nåede vi både gennem julen og hen over 3. og 4. juledag inden jeg fik sat mig til tasterne og nedtastet de sidste dages memoare.

Julen var en hyggelig en af slagsen, holdt hos venner. Venner der ikke er bange for at åbne deres hjem for ikke familie. Den type venner har vi nu mere end et par af. MinSsøs-i-♥ holder vi jo jule med hvert andet år og det håber jeg selvfølgelig fortsætter.
Både dem vi holdt jul med i år og så Søs-i-♥, er nogle mennesker, der har den samme tilgang til julen som jeg/vi selv har. Det gør det hele meget mere enkelt.

1 juledag var vi hos Gemalens mindste storesøster. Her var der ialt 5 ud af 6 søskende med mage samlet til en dejlig julefrokost.
2. juledag var vores slappe-af-dag med lille besøg af Søs-i-♥ med familie. Det blev til 2 timer med hygge og hjemmelavet pizza.

Så er vi kommet til 4. juledag i dag og Gemalen havde en fridag. Han har jo ikke mulighed for at holde juleferie. Der er jo en million reklamer med en dags omdeling, der skal ud 1. dag efter julefridagene.

I slutningen af oktober vandt jeg en Give-away hos Belladotte. To hyggelamper, som har stået og hygget her hele december. Jeg har bare total glemt at vise dem.



De har stået sammen med to af mine gode veninder, så det kan jo ikke blive bedre ;0D

2 kommentarer:

  1. lyder som I har haft en dejlig jul og skønt med gode venner :)

    ej hvor står de fint de der lys er glad for du kunne bruge dem :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft en dejlig jul og set dejlige venner :0)

      Vi har nydt lyset fra de fine lamper. Har set på dem mange gange og tænkt, at nu skal jeg altså vide dem frem, men så er jeg blevet forstyrret og så er alt glemt!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺