1.12.12

Pudderhvid 1. december

Det kan da næsten ikke være en bedre måde at starte julemåneden på, end med et fint lag puddersne.



I dag er også dagen, hvor jeg skal, sammen med resten af familien, opholde mig mange timer i en skøjtehal og lidt mindre timer i en varm kantine.
Den står på ishockey stævne for Yngste i den lokale skøjtehal. Mens han spiller kamp, skal resten af familien hjælpe med salg af diverse mad og drikkevarer.

Efterfølgene skal vi til juletræsfest på mig job. Det bliver jo den sidste af slagsen så vi vil hygge. Det er jo ikke sikkert at jeg finder et nyt job med juletræsfest.

December er også hygge hjemme. Alle børn her har fået gavekalender i år, med 24 gaver. Det har holdt hårdt, specielt til Ældste. Han var den eneste der ikke fik sidste år, så i år har jeg taget mig sammen. Spændende om han kan bruge bare lidt af det (men det tror jeg han kan :) ).



Nu er det morgenmadstid og så skal vi snart op i skøjtehallen...

10 kommentarer:

  1. Oj oj det bliver da vist en lang dag, omend også en dejlig en af slagsen :) Og altså... trods al min propaganda er der endnu ikke faldet sne her. ØV

    Rigtig god weekend
    Knus :))

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været en rigtig lang dag! Først 5 timer i en skøjtehal og så 3½ time på jobbet.
      Nu er jeg mør!
      Sneen ligger ikke så synligt mere, men der skulle komme i nat og vist også forbi dig :0)

      God aften og knus

      Slet
  2. Forresten.. Her er da også blevet rigtig julet og jeg kan så godt lide de rød, grønne farver :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Henriette.
      Jeg ender vist altid i rød og grøn ;0)

      Slet
  3. I må have fet varme tøj på.. :-)
    Rigtig god dag hos jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge, vi havde en god dag.
      Det var godt nok koldt om næsen.
      Jeg var dog mest i loungen hvor jeg hjalp med salget af glögg og æbleskiver.

      Slet
  4. Dejligt at du fandt på noget - det har jeg også så svært ved. De store drenge er så svære at finde på til.
    Vi har desværre ikke sne - men det kan være det kommer. Det så fint ud i morges men nu trækker skyerne sammen!!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det holdt også hårdt!
      Det er bare lettere at købe til piger!Så nu er det spændende om han kan bruge det hele (han har vidt mærket lidt på pakkerne) :0)
      Mon ikke I kan være heldige at få lidt i nat.

      Slet
  5. Håber I har haft en god dag i skøjtehallen, og det ser fint ud med sneen...God lørdag aften..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi har haft en dejlig dag. Den var lang, men alle har hygget sig.
      God aften til dig :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺