16.12.12

Og så siger man, at alt bare er lettere i disse IT tider...

Det tror jeg altså ikke på!

Min computer røg jo for omkring  uger siden. Sammen med den røg også min ansøgningskladde, som jeg bruger, når jeg skal søge og nogle billeder og en masse blog-links, som jeg har liggende som favoritter.
Min mors bærbar blev hentet frem, men den har Frøkenen fået hærget for meget.
Nu er jeg så med på Gemalen PC, men han har leget og lige nu findes der kun en Word, som bare ikke er til at finde ud af... (prøveversion af en ny version).
Oveni det, vil vores printer ikke printe...

I morgen skal jeg til konsulent og jeg kan ikke rigtig lave noget at tage med, for intet fungerer...
Jo jeg har en ting jeg kan sende med, men det er altså ikke helt nok.

Kæft hvor er det træls!

Nå det var så lige et ØV-indlæg...

Nu ser jeg frem til  julekalender om små 45 min :0) 

3 kommentarer:

  1. ØV for træls! Jeg håber du snart kan få en ny pc - det er så træls når man er vant til at have en. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er lige det med kontanterne...
      Lige nu er jeg på min egen, for Gemalen har gjort et eller andet, men han regner ikke med at det vare ved...
      Men det er træls og jeg må se kontoerne igennem og håbe der er til en ny.
      Knus

      Slet
  2. "træls at undvære"... skulle der stå :)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺