29.12.12

Lørdag er...

godt i gang.
Jeg har ryddet op på nogle hylder i gangen. Hylder belagt med alskens slags spil; puslespil, parartviden-spil, brætspil.



Der var godt rodet og vores spil var blevet blandet godt med Yngstes. Nu er vores spil stablet pænt og Yngstes er samlet (der lå brikker og andet gøgl ved siden af æskerne) og i en højde, hvor han kan nå dem.
De sidste to spil han har fået (i julegave i år) er der ikke lige plads til lige nu, men det må jeg finde ud af, for der står et par kasser på hans hylde, med nogle af mine ting.
I det nye år, vil der komme et gardin for, så det ikke er så tydeligt, hvad vi spiller her i huset ;0)

Jeg er lidt bims i låget i dag. Lidt den følelse jeg, når jeg har drukket lidt, men jeg drak intet i går, så der er to muligheder tilbage: Enten har jeg fanget et eller andet som gør svimmel eller også er jeg i underskud af søvn.
Hælder selv mest til det sidste. Har svært ved at finde min seng om aftenen (læs: natten) og sover kun til mellem 6.30 og 8.00...

Nå men jeg har stadig 4 dages ferie at få vendt rundt på.

6 kommentarer:

  1. Det var heller ikke megen søvn, så er der vist ikke noget at sige til at du er lidt bims..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej, en 5-6 timer pr. nat, men jeg kan bare ikke sove mere eller til mere end 7-8 tiden. Lidt træls.
      Men lige nu, efter en 9½ time er jeg mere mig. Så søvn hjalp :0)

      Slet
  2. Dejligt med sådan en oprydningsrunde.. Håber du "bare" trænger til søvn, det er da for ærgerligt at være syg på fridage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, der var spil der blev hele og spil der bare dukkede op af bunken. Så der blev spillet i går aftes :0)
      Søvn var mangelvaren. Så efter 9½ times søvn, er jeg mere mig i dag :0)

      Slet
  3. Hej Kari!
    Det er altid rart at få ryddet op og ordnet i den slags sager :-) Ønsker dig en god nats søvn.
    Knus.

    SvarSlet
    Svar
    1. God morgen Margith!
      Ja det er rart. Jeg har set på den reol (ja ser jo på den hver dag, da den er lige i gåretningen mellem stue og køkken) og tænkt at nu... Og nu blev det så :0)
      Tak, en god nat søvn hjalp. Håber du også har fået indhentet det du ikke fik forleden.
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺