6.12.12

Grå skærm

Jeg må ikke, men gør det lige alligevel. Altså blogger på det her tidspunkt.

Hjemme er der store PC problemer for mig.
I går aftes gik skærmen i grå og der er bare ikke mere farve i den, liv eller hvad man kan sige...
Så nu skal vi have ordnet min mors gamle (renset Frøkenen ud af den, installeret noget e-mail for hvis nu er skulle være et job og skiftet strømledning som er lettere defekt) så jeg har noget at arbejde på, blogge på, surfe blogs på,...

Nå men nu er det arbejdet der kalder.
God eftermiddag!

6 kommentarer:

  1. Er du egentlig ikke ret ligeglad med hvad du må og ikke må på det arbejde, fyringtruslen har firmaet jo selv elimineret.. :-)
    Sådan ville jeg nok have det.. men det er selvfølgelig ikke sikkert du tænker sådan.

    SvarSlet
    Svar
    1. Inge, jo jeg kan jo egentlig være lige glad, men det er bare sådan noget der sidder i underbevistheden.
      Jeg er rebelsk nok til at sløjfe 30-45 min af min arbejdsdag hver dag, for jeg gider ikke sidde her, når mørket falder på. Så jeg er igang med at være ulydig ;0)

      Slet
  2. Jeg ville nok også være ligeglad, håber du får gang i pc'eren hjemme..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Du og Inge fik lige sat lidt i gang, så jeg tror jeg vil være ligeglad og gøre lige hvad jeg vil.
      Jeg har mistet håbet med den PC, så nu håber jeg jeg får købt en ledning til den gamle, så er den fint brugbar det næste stykke tid :0)

      Slet
  3. Godt din datter kunne fikse din mors gamle pc. Det er ikke til at undvære sådan en. Pøj pøj med jobsøgningen - håber hurtigt der er bid! Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nok mere godt at hun ikke har fået ødelagt mere end ledningen til den ;0)
      Den er blevet et afhængighedsmiddel, som jeg bare ikke kan undvære!
      Og med hensyn til job, så håber jeg også på noget snart.
      Knus

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺