31.12.12

Farvel 2012 & velkommen 2013

Så er 2012 ved at lakke mod ende og det sidste indlæg fra mig i år. Det blev godt nok et magert indlægsår i år, 112 indlæg er lagt ud og så dette sidste.
Det har også været et år af dem, der har været en rutchebane værdig. Og jeg som hader rutchebaner...

Vi havde konfirmation i år. Frøkenen fik sin store dag. Den gik fint, men jeg må indrømme, at jeg syntes den trak tænder.
Alt det jeg skulle lave til hendes store dag, tog 100 år og jeg var ved at tude mange gange.
Men dagen kom og hun var en meget lykkelig pige!

Så kom sommeren og den foregik hjemme, for med konfirmation og en 50 års fødselsdag i november, så var der altså bare ikke til rejseferie også.

Så kom august og september og 3 ud af 5 fødselsdage. Så smart har vi altså forplantet os her i vores lille familie. Faktisk skulle Yngste, Frøkenen og jeg have fødselsdag inden for 6 dage, hvis Frøkenen og Yngste var kommet på terminsdagen, men de spredte sig lidt og vi kan nu klare det inden for 15 dage ;0)

27. september var dagen, hvor jeg så blev fyret. Efter 13 år og med 6 måneders opsigelse med mødepligt...
De første 3 måneder er gået og jeg har brugt meget tid på at finde ud af, hvad jeg gerne vil. når jeg snart er en 'fri' kvinde.
Det var selvfølgelig noget L*** at få den fyreseddel, men, for der er et MEN, den har givet mig det spark jeg tror, jeg har haft brug for.
For siden jeg fik sedlen, er mit kreative gen stille og rolig ved at vågne. Den energi kunne jeg godt have haft brugt tilbage i april og maj, da vi skulle holde konfirmation.

I slutningen af november, blev Gemalen så 50 år. Det blev fejret med brunch for familien og venner.

Indtil videre er 2013 meget uforudsigelig. F.eks:
Får jeg mon et job?
Hvad mon det bliver for et job?
Er der overhovedet nogen der kan bruge mig?
Hvordan bliver vores hverdag, med et nyt job?
eller
Hvordan bliver vores hverdag, hvis jeg skal til at gå hjemme?

Nå spå kan jeg ikke, men jeg kan takke...
Tak fordi I så forbi.
Tak for de dejlige kommentarer I har givet i løbet af året.


RIGTIG GODT NYTÅR OG ET LYKKEBRINGENDE 2013.
Og pas godt på jer selv og alle omkring jer!

22 kommentarer:

  1. Lad os håbe at 2013 bliver et bedre år og at vi finder job , selvom det ser håbløst ud . Vi må bevare håbet .
    Godt nytår til dig og dine :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Birthe
      Ja lad os håbe der er nogen der har har brug for vores ekspertise og gode egenskaber. Men ja det er ikke lige lyse tider forude...
      Men tak og i lige måde :0)

      Slet
  2. ønsker at 2013 bliver det år du får et nyt job du bliver glad for :)

    godt nytår og vi ses på bloggen næste år :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Helle!
      Jeg håber også på noget der er lige mig eller noget der ikke ligner det jeg kom fra, men helst det første!
      Og vi ses på bloggen :0)

      Slet
  3. Der sker meget i løbet af et år, nogle gange måske for meget. Jeg håber det bedste for dig og ønsker dig et rigtigt godt nytår..;-D Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Nogle gange for meget, ja, eller bare noget man ikke har lyst til.
      Tak Annemarie og et rigtig godt nytår til dig :0)
      Knus

      Slet
  4. Kære Kari
    Godt Nytår fra SydFyn:o)
    CyberKram fra RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære RikkeBo,
      Tak og i lige måde :0)
      Cyberknus fra mig ☺

      Slet
  5. Et rigtig godt nytår herfra, og håb for dig om, at du må finde dig et nyt job, du bliver glad for.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Ellen!
      Og tak for de opmuntrende ord. Det er jo noget der præger ens hverdag meget.

      Slet
  6. Svar
    1. Tusind tak Charlotte og i lige måde :0)

      Slet
  7. Håber på alt godt og gode løsninger i det nye år.
    Godt nytår
    KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Micha,
      Tusind tak og rigtig godt nytår til dig ☺
      kh Kari

      Slet
  8. Rigtig godt nytår og tak for din viiise hilsen til mig på bloggen. Jeg ønsker for dig at du må finde lige det job som passer, og at det kreative bliver endnu mere en del af din hverdag igen.

    Mange knus
    Henriette :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Henriette,
      Tusind tak og tak for dine opmuntreende ord.
      Jeg håber også at jeg kan få noget, som både er sjovt og med positive vibrationer. Det kunne være rart at prøve at nyde at gå på arbejde.
      Stort knus
      Kari ☺

      Slet
  9. Rigtig godt nytår til dig og dine. Jeg tror på du finder et godt job i det nye år. Ønsker jeg en skøn nytårsaften :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette og jeg håber også på nogle positive oplevelser i 2013.
      Knus!

      Slet
  10. Rigtig godt nytår til dig og dine. Jeg håber, at 2013 må blive godt for jer, og at du må finde dit ønskejob.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne.
      Jeg håber også på gode ting i 2013 og et job må gerne være et af dem!
      Rigtig godt nytår :0)

      Slet
  11. Rigtigt godt nytår til dig og dine også. Vi må håbe der er et job både til dig og mig, og et par stykker mere, meget snart. Jeg har brug for et 1. februar, dog kun to ugedage. Heldigvis bliver det nok ikke os to der skal kæmpe om pladsen med den geografiske afstand :-)

    SvarSlet
  12. Tusind tak Pia!
    Der må da være et eller spændende job til os der ude i den virkelige verden.
    1. februar er lige om hjørnet, men jeg vil krydse fingre for, at du er så heldig at der dukker noget op. Mon ikke der er nogen der kan bruge hjælp 2 dage om ugen i disse tider.
    Pøj pøj Pia og ja der er nok ikke de store muligheder for at vi vil skull kæmpe om jobsne ;0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺