12.12.12

Det går op og ned

Jeg elsker december, men er lige nu ret træt af den.
Den har tilført mig en omgang snot og igår feber, så jeg smuttede hjem inden frokost. I dag har jeg bare siddet i sofaen og rekreeret. Inge feber nu, men lidt tung i knolden og kedelig snotfarvet (heldigvis ikke grøns ;)

Det går op: Det er december, det er julemåned og det er bare hyggeligt!

Det går ned: Nedslående samtale med en institutions leder, som ikke benyttede sig af uerfaren personale... Godt jeg bare skulle have lidt coatch råd af ham..., afslag på endnu et job...

Det går op: Kun 5 arbejdsdage og så har jeg juleferie helt frem til og med 2. januar 2013.

Dagens billed kunne være et af adventskransen, som ikke er en krans...


Eller den snebold som Ældste lavede da den første sne faldt for 12 dage siden...


Rund, glat og hvid :0)

Der er frit valg...

12 kommentarer:

  1. God bedring, håber du er hurtigt på benene og klar til julen..Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Ja rask vil jeg gerne være, for vi mangler lige alle julegaverne endnu. Heldigvis er der ikke så mange der skal i hus.
      Knus

      Slet
  2. Jeg vil også ønske dig god bedring,Håber snart det vil lykkes dig få et nyt job.Hvornår skal du holde på det job du har nu?

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Conny!
      Det med jobbet håber jeg også. Jeg har 3½ måned igen til jeg kan skrive arbejdsløs på mit CV. Men arbejdsmæssigt er det lang tid og så er 3½ måned jo ikke alverden...

      Slet
  3. Kære Kari
    Tak for kommentaren.. Er nu dagligt inde i kigge; men har ikke haft så meget at vise frem.:o)
    Håber du snart bliver fit for fight... Julen er en hård tid..:o)
    God Aften / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære RikkeBo
      Så har du haft fat i tidsrøveren trods tavsheden ;0)
      En dag til hjemme og så er det værste forhåbenlig væk.
      Julen er jo nok lidt stressende, for vi er jo slet ikke forberedt på at den kommer ;0)
      Jeg tror, jeg er en af dem der har et julegen :0)
      God aften/Kari

      Slet
  4. Træls at være skidtmas i denne travle tid.
    God bedring.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge!
      Nej ikke det smarteste tidspunkt, men jeg kan hygge hjemme mellem næsepudsningerne ;0)

      Slet
  5. God bedring, du må tage en dag af gangen og husk at slappe af det du kan :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Jeg er blevet beordret til at blive hjemme i morgen også af Gemalen ;0)

      Slet
  6. Jeg krydser fingre for hurtig bedring...

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Jeg syntes heller ikke jeg har tid til for mange. Der er både en Lucia hygge eftermiddag på fritten i morgen og en 40 + 60 års fødselsdag på lørdag.
      Så jeg skal se at blive rask!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺