21.11.12

Inden det går løs (rund fødselsdag i familien)



Sidder og nyder et stille øjeblik, inden det går løs.
Gemalen og Ældste spiller på bærbar og Ipad og jeg ladet op, inden der skal smøres sandwich til et ukendt antal postbude, der kommer og siger tillykke til Gemalen som bliver 50 år i dag.

50 år, hold da op! det er mange år ;0D
Så har jeg kendt ham lidt over halvdelen af hans liv (27 år) og kærstet med ham præsis halvdelen af hans liv.

Tillykke med dagen skat og håber du vil nyde den!

10 kommentarer:

  1. Rigtig mange gange tillykke. Jeg håber, at I får en rigtig god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne.
      Jeg tror Gemalen har nydt dagen med kollegabesøg og familien omkring sig.

      Slet
  2. Tillykke med den runde dag. :-)

    SvarSlet
  3. Tillykke til Gemalen med den runde dag..;-D

    SvarSlet
  4. Tillykke med din gemal :) Håber i nyder dagen sammen

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Anette :0)
      Gemalen har haft en dejlig dag med gæster og familien omkring sig.

      Slet
  5. Stor tillykke med gemalen ,håber i får en rigtig god dag.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Conny :0)
      Den har været rigtig god og Gemalen har nydt den.

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺