22.11.12

Den havde han ellers regnet godt ud...

Ja Gemalen altså!

I dag har vi købt ind til Brunch'en på lørdag. Været hos ostehandleren og div. fødevarebutikker, for at få hele dosmersedlens liste i hus.

Først hos ostemanden, som faktisk er en dame, hvor jeg betalte. Så var vi i Netto og her skulle Gemalen så betale, men opdagede, at han havde ladet portemonæen blive hjemme i de andre bukser, som han havde på i går.
Så jeg måtte svinge dankortet lidt flere gange, end jeg lige havde regner med.
Den havde han da regner godt ud, ikk'!

;0)

6 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja, og det er ikke første gang han arbejder sådan ;0)

      Slet
  2. Tillykke med ham og ja.. han tror vist stadig at han har føs'dag hva.. ;)

    Håber dog at I fik alt hvad I skulle bruge.
    Kh Henriette

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Henriette!
      Ja, han er vist ikke helt ovre selve dagen ;0)
      Vi mangler lige et rugbrød fra bageren og noget røget laks, men så er indkøbene også i hus.
      Kh Kari

      Slet
  3. Hehe den kender jeg godt..;-D

    SvarSlet
  4. Dejligt at jeg ikke er alene ;0D

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺