19.10.12

Tomt og Slidt

Øh altså, vi har ikke holdt i kø siden sidste indlæg nej, men jeg er for øjeblikket helt tom indeni og med antennerne ude, for jeg skal jo se at finde mig et nyt job!

Men i dag var en helt almindelig dag for mig. Op, på job og hjem igen.

For Gemalen var det lidt anderledes. Han har nemlig været på sygehuset i dag. Et knæ, der har drillet, skulle kikkertundersøges/opereres.
Diagnosen, efter vi havde holdt i kø på vej til sygehuset, for 11 dage siden var en menisk i dårlig stand, lidt mus og lidt slidgigt.
Resultatet i dag var ikke den samme. Menisken var næste slidt væk (noget af den var blevet fjernet ved en operation for 33 år siden), så den blev lige filet (eller shavet, som der står i papirene) til, musen blev ikke nævnt, men slidgigt i et omfang der, hvis knæet ikke bliver bedre eller smerterne kommer igen, kan udløse et nyt knæ.
Nå men nu er vi informeret om fremtiden og det er forhåbenligt så meget fremtid, at vi ikke kan se den forude...

Weekenden bliver her hjemme, hvor vi alle må agere sygehjælpere, så ham den gamle ikke får overanstrengt sin syge ben ;0)

8 kommentarer:

  1. God bedring til gemalen, og. Held og lykke med din jagt.

    SvarSlet
  2. Pasngodt pånham og god bedring til ham :-). Knus til jer alle ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg skal nok passe rigtig godt på ham. Bare han ikke bevæger benet, så det knager. Det lyder for klamt!!
      Knus

      Slet
  3. God bedring til din mand. Pøj pøj med jobsøgning - jeg håber der meget snart viser sig noget for dig. knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette. Han er ved godt mod og uden smerter, så det begynder fint :)
      Jeg håber også snart at finde noget nyt. Gider ikke og skulle på job hver dag. Føles ligegyldigt.
      Knus

      Slet
  4. God bedring med din mand og held og lykke med jobsøgningen..Knus og god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie. Han er heldigvis ikke medtaget, som jeg havde troet han kunne være. Det giver plads til sjov med ungerne og mindre pleje :0)
      God weekend og knus!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺