24.10.12

Det begynder at gå op for mig



Så er det ved at være en måned siden at jeg fik fyresedlen og i den måned der er gået, har dagene været som de plejede.

Det er først nu at jeg er begyndt rigtigt at forstå, hvad det egentlig er der er sket med mig.
F eks. fik min afdeling en mødeindkaldelse i går, men jeg var den eneste der ikke fik den...
Jeg måtte altså ind og spørge chefen, om jeg var blevet glemt. Det var jeg ikke, men det de andre skulle informeres om, var noget jeg ikke ville nå at stifte bekendskab med, inden mit exit.

One down - five to go.

16 kommentarer:

  1. Svar
    1. Ja!
      Men det bliver nok ikke anderledes med tiden.

      Slet
  2. ej kan forestille mig du følte dig lidt udenfor ... kunne det skade så meget hvis du var kommet med til det møde selvom du er der mere når det bliver aktuelt ... kram

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg følte mig meget udenfor. Var gal og irriteret til jeg fik en forklaring.
      Men det er nok den vej det går, når man ikke længere vil forblive en del af afdelingen.
      Det ville sikkert ikke gøre så meget, men han har ret i at jeg ikke ville få så meget ud af det. Jeg kan sagtens bruge den time for mig selv.
      Kram

      Slet
  3. For pokker da også.. Træls altså.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja der er træls, men sådan bliver det nok bare.
      Håber at finde et andet job s n a r t!!

      Slet
  4. Det er rigtig træls når man mister sit arbejde, en af mine svigersønner er også blevet arbejdsløs og hade sidste arbejdsdag dag.
    God weekend til dig

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtig træls! Lige nu er det jo ikke lige frem jobs der er i overflod af. Og slet ikke hvis man har en uddannelse man vil blive i.
      Jeg skal heldigvis ikke lave noget i den retning jeg er fyret fra, men derfor bliver det nok ikke lettere af den grund.
      Håber din svigersøn har heldet med sig og finder noget hurtigt.
      God weekend til dig Conny :)

      Slet
  5. Det gør mig ondt, at du har mistet dit job! :-( Krydser fingre for, at du finder noget andet ... snart. Og at du ikke når at blive for frustreret, inden det gamle job slutter!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Bente!
      Jeg var i gang med at finde noget nyt, men det er da sjovere at at sige op selv.
      Jeg håber også at jeg finder et nyt snart, for det er ikke sjovt at skulle afsted hver dag på det opsagte. Jeg er nemlig ikke fritstillet.

      Slet
  6. Surt er det bestemt.
    Jeg er selv i samme båd, p.g.a. af kapitalkædeopkøb. Jeg fik hilsnen med på sommerferie, og synes "bare" det er lidt vedmodigt, så jeg passer med glæde mit arbejde lige til 1. februar, men leder selvfølgelig med lys og lygte efter nyt arbejde, men desværre er det noget der slet ikke findes.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ej Pia, det er jeg da ked af at høre! Du har jo skrevet så meget og varmt om dit job! Og sikken en sommerferiehilsen :(
      Jeg har været "træt" af mit job længe, har set om jeg kunne finde noget nyt, men nok ikke helhjertet. Nu er det virkelighed og ikke helt som jeg havde ønsket mig det. Man vil jo helst selv sige op.
      Det føles bare lidt øv, når det hele begynder at ske hen over mit hoved, når jeg jo stadig er det til og med marts.
      Jeg vil krydse fingre for dig. Håber du har heldet med dig inden 1. februar!

      Slet
  7. Øv øv. Jeg håber, at der findes nogen, der lige mangler en som dig. For det andet lyder ikke specielt spændende mere.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg også Susanne!
      Jeg er heldigvis ikke bundet af en meget speciel uddannelse, men kun min egne ideer lige nu. Men de kan jo revideres :)

      Slet
  8. Krydser fingre for at du finder et nyt job snart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Christina!
      Åh det håber jeg også!!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺