26.9.12

Så skete det også for mig...

Jeg blev fyret i går, sammen med et dusin andre, grundet nedskæringer.
Blev hentet op til HR, fik meddelelsen og besked om at gå hjem og synke nyheden. Så var jeg velkommen til at komme igen i dag.
Jeg er ikke fritstillet, men skal arbejde de næste 6 måneder, som er min opsigelse.
Jeg er tilbudt support fra et konsulentfirma og det siger  jeg da selvfølgelig ja til.

Skulle jeg komme forbi bloggen i de næste mange måneder, så er det helt sikkert et emne det vil blive skrevet om.

Om lidt vil jeg snuppe en omgang Zumba og så jeg kan komme af med nogle af de spændinger der er kommet til i løbet at de sidste 31 timer.

24 kommentarer:

  1. Øv for pokker da også, det gør mig ondt for dig. Det er ikke en særlig rar situation at komme i.
    Gode tanker herfra, med håb om at du hurtigt finder et andet job.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Inge!
      Det er med blandede følelser, for jeg syntes selv jeg trængte til et nyt job, men man vil vel altid helst selv sige om. Men sket er sket, så jeg vil nu kaste mig ud på de vildt reducerede jagtmarker.

      Slet
  2. Det er jeg ked af at høre. Jeg krydser fingre for, at du får medvind, når du skal videre i joblivet.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne!
      Jeg kan helt sikkert få brug for medvind, med de mange arbejdsløse der findes.

      Slet
  3. øv sikke noget møg. Er det irriterende at skrive, at nu åbner der sig en anden dør for dig? For det er det, jeg håber der sker. Godt at du får support, jeg håber de er dygtige og hjælper dig.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Sushistegen!
      Nej, det må du godt skrive, for det gør der da helt sikkert.
      Som en kollega sagde til mig i går, så venter der helt sikkert en meget bedre job der ude.

      Slet
    2. jeg krydser fingrene for dig og håber du får en god jobjagt :-)

      Slet
    3. Tusind tak, jeg får helt sikkert brug for det :0)

      Slet
  4. det var da trist håber du finder noget andet :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Helle!
      Det håber jeg helt sikkert også jeg gør :)

      Slet
  5. For dælen da, det er ikke en sjov situation at være i, det gør mig ondt for dig...Knus..

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Annemarie!
      Det er ikke den mest positive situation at være i, men jeg ser lyst på det og så er jeg åben for mange ting, så jeg ikke murer mig inde i en krog .

      Slet
  6. Det er en træls situation. Det er jeg ked af at læse. Jeg synes det er rigtig godt du tager imod tilbuddet fra konsulentfirmaet. Jeg vil ønske dig alt muligt held og lykke. Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Anette!
      Jeg kan lige så godt tage i mod alt det jeg kan få. Det er langt bedre end at stå med det alene, som helt sikkert mange gør.

      Slet
  7. Kære Kari
    Det er jeg rigtig ked af at høre!
    Mange tanker og knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Heidi!
      Lige nu er jeg overbevist om at det nok skal gå :)

      Slet
  8. Kære du - det er jeg ked af at høre. Det er op ad bakke. Jeg håber du finder noget andet i en fart.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Kong Mor!
      Det ER op af bakke, med så mange arbejdsløse, men jeg prøver at være positiv og se på det som en udfordring og med mulighed for at komme til at lave noget sjovt.

      Slet
  9. Kære Kari.
    Trist læsning..
    Held og Lykke med den nye udfordring..:o)
    CyberKnus / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak kære RikkeBo!
      Og en udfordring er det ;0)

      Slet
  10. er jeg ked af at læse, håber hurtigt du finder noget andet.Synes det er rigtig godt de tilbyder support fra et konsulentfirma.. KH Micha

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Micha!
      Ja det er helt bestemt en stor hjælp, specielt når det nu er 13 år siden jeg sidst har søgt og jeg vil i en helt anden retning end den jeg kører lige nu.

      Slet
  11. Pokkers også, det er aldrig rart at blive bragt i en situation man ikke selv har valgt, håber ikke at du er nødt til at blive der de næste seks måneder - men at du hurtigt finder dig et godt sted at være. Pøj, pøj!

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte!
      Nej det er ikke lige den måde jeg havde regnet med at slutte jobbet. I mine drømme, har var det mig med papiret med opsigelsen.
      Efter endnu en gennemlæsning af fyresedlen, står det ikke, at jeg lige kan blive fritstillet, når det hele bliver for meget, men det kan jo være at en leder har lidt forståelse for situationen og jeg med tiden kan komme der fra.

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺