21.9.12

Endnu en weekend ligger forude

Så ramte vi fredag eftermiddag igen.
En af de fugtige, hvis man er udenfor. Sådan bliver weekenden vist også.

Min weekend bliver lidt anderledes, for Yngste er ikke hjemme.
For anden gang i hans liv skal han sove ude. Første gang var han 1 år og det var en overnatning, så jeg kunne fejre min 40 års fødselsdag uden barn.
Denne gang er han på koloni med Fritten og skal være hjemmefra fra i dag kl. 15 til søndag kl. 10.
Han er bare en lille kilometer væk, men det kan jo være langt nok.
Men jeg tror faktisk han klarer det i stiv arm, selvom han er vant til en varm mor at sno sig om i løbet af natten.
Han skal sove i sovepose for første gang og det er jo vildt spændende. Vi andre er jo helst fri ;0)

Jeg skal nyde friheden i morgen og glæde mig til at hente ham søndag og høre om alt det er er blevet lavt i weekenden.

Men nu skal fredagen lige nydes!
Rigtig god weekend til jer alle

12 kommentarer:

  1. Dejligt når ungerne er ude, og DEJLIGT når de kommer hjem:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen til :0)

      Det er så skønt med roen, når de er ude af døren, men så utrolig dejligt at kunne kramme dem igen.
      Det er første gang vi, Yngste og jeg, skal være væk fra hinanden i så mange dage. Men en gang skal jo være den første ;)

      Slet
  2. Det bliver nok værre for dig end for ham.. God weekend.

    SvarSlet
  3. Ja helt sikkert, men nu er første nat overstået for os begge og han er stadig på koloni ;0)
    God weekend Inge

    SvarSlet
  4. Uha, det kan være sejt, sådan at undvære - for jer begge to. Håber det hele går godt.
    God weekend :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Nok mest for mig!
      Tanker flyver rundt i hovedet på mig, mens han leger og har det sjovt :0)
      Indtil nu er er som det skal være, så mon ikke ;)
      God Weekend Gitte

      Slet
  5. Når han kommer hjem, er han blevet et stykke højere - eller i hvertfald stolt. Rigtig god weekend til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. Når han kommer er han helt sikkert stolt!
      Vi har ikke talt med ham om at han skal sove ude og at vi ikke er der. Det har været at han skal sove sammen med vennerne fra fritten, de skal lege og have det sjovt og spise der. Så jeg tror vi har grebet det helt rigtigt ad.
      Men jeg savner ham ;)
      Rigtig god weekend til dig og familien!

      Slet
  6. Ok at savne bare du nyder det. Sådan en ro kan jo bruges yil mange gode ting ;-) knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg nyder roen, for det er kun Frøkenen der er hjemme. Hun syntes det er sjovt at være 'enebarn'.
      Men jeg savner et par små arme om halsen og et stort kys, som dem Yngste kan gi' ;)
      Knus

      Slet
  7. åh hvor kan jeg godt huske de sommerfugle man selv havde i maven over at barnet/børnene skulle sove ude og som Inge skriver det er nok værre for dig end for ham..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja utrolig så nervøs/spændt man kan være på deres vegne.
      Men lige om lidt skal vi hente ham og det bliver godt.
      Gad vide om han gider fortælle os noget...

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺