15.8.12

Sol, sommer, sandwich og strand

Dagen var lang og varm. Kan altså ikke helt forlige mig med den sene mødetid efter Yngste er blevet skolebarn, men jeg vil altså ikke sende ham i morgenpasning!!

Allerede i søndags, bestemte jeg mig for, at vi, her til aften, skulle tage på stranden og spise.
Som sagt så gjort.

Vi satte os ved nogle borde på havnen, for at sidde ordenligt at spise og efterfølgende smuttede vi ned på stranden, hvor Yngste kastede sig i bølgen blå.



Hjemturen blev over Helsingør, hvor passagerskibet Queen Mary 2 ligger for anker.
Det havde vakt Gemalen nysgerrighed, da vi sad og spiste. Dette store skib så tæt på kysten og alligevel så langt væk.


Vejret var jo dejligt, så de ekstra kilometer var OK.

Nu er vi hjemme og jeg er træt og mæt, så sengen bliver en del af mig om ikke så længe.

P.S. Mobilbilleder er altså ikke så gode som med et rigtigt kamera, men det lå altså hjemme...

4 kommentarer:

  1. Hvor ser det hyggeligt ud sis. Rigtig god ide, at tage maden med ud i naturen. Skibet er smsukt og det kunne være interessant at se indvendigt. Knus :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var også hyggeligt, hvis man lige glemte alt om mundhuggeriet mellem de store...
      Det er en måde at komme lidt væk hjemmefra på en varm dag og så er det hyggeligt at indsnuse stemningen på det sted, hvor man spiser. Her var det havnen og der er liv :0)
      Skibet var stort og ja at få lov at se det indeni, kunne være sjovt, men så skal man nok have reserveret en kahyt ;0)
      Kram ♥

      Slet
  2. Kære Kari
    Frokost i det grønne, det er bare sagen...
    Vejret på SydFyn har ikke været til udendørsaktiviteter før nu...
    Vores yngste går i morgen SFO; men han er vågen og vil gerne afsted... Så det kommer ham..:o)
    God Torsdag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Rikkebo
      Mad i det grønne er hyggeligt og hvis det kunne lade sig gøre lidt oftere, så tror jeg også vi gjorde det.
      Jeg overvejede også SFOen, men den har ikke det bedste ry, så vi tager en stille morgen og så kommer jeg nok ind i rytmen igen med de list senere mødetider.
      God fredag til dig

      Slet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺