10.8.12

Sådan noget møg!!

I 4 dage har vi været uden internet.
Ingen ved hvorfor, selv ikke vores udbyder kan finde fejlen.
Nu har vi haft tekniker på og der er hul igennem og vi sat på overvågning. Det kan måske give et vink, selvom det ikke er 1. gang vi er det. pga. ustabilt net.

Vi er 4-5 huse på vores vej, som høre til på en central i nabobyen 3 km væk. Og det er endda selvom der er en central små 200 m her fra. Men nej, den kan vi altså ikke få lov at komme på...

Men nu har jeg givet livstegn fra mig. Så må vi se, hvornår vi falder ud igen...

8 kommentarer:

  1. godt i kommen på igen livet går lidt ned når man ingen net har :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man finder ud af hvor afhængig man er! :0)

      Slet
  2. Øv det er da irreterende..:-(

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er vildt irreterende og så midt i en OL tid, hvor det er svært at finde noget i TV, der er værd at se. :)

      Slet
  3. Træls er vist det rigtige ord her.. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Træls er det helt rigtige ord! :0)

      Slet
  4. Arh hvor irriterende når det ikke virker! Sådan noget skal bare virke når man skal bruge det. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Sådan noget skal virke hver gang.
      Der har været 1000 ting jeg liiige skulle tjekke - men kunne ikke ;0)
      God weekend Anette

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺