13.8.12

Min store dreng!

Nu er han ikke min lille dreng mere, ham Yngste. Nu er han stor.

Stor som i børnehaveklasse eller som det hedder nu 0. klasse (han er frem til omkring efterårsferien 0B).



Stor dag med mange oplevelser. Ny klassekammerater, fået tøjhund af 9. klasserne, her går Frøkenen og så lige 3 time alene i skole uden mor og far på første dag.
Det tager han nu i stiv arm!



Om et par timer henter vi ham igen, når han har fri og så skal han hygge med os alle sammen.

Min store dreng :0)

12 kommentarer:

  1. Det er stort når de starter i skole, og så går det bare stærkt..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er stort og så er de snart teenagere og voksne.
      Hjæææælp! hvor er mit lille barn...! ;0)

      Slet
  2. ja det er stort at komme i skole og så er de bare ikke små mere :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Lige pludselige er de ikke de små nuser kid, der løber rundt. De er nu små kloge børn der suger lærdom til sig, på en helt anden måde end da de var børnehavebørn :0)

      Slet
  3. Kære Kari
    Tak for din kommentar...
    Jeg er rigtig glad for BatMor og bliver nødt til at strikke en mere, bare i en anden garn..
    Og jeg holder rigtig meget af mine mandage med Marianne..:o)
    Vores den yngste startede i 1. kl. og klarede det med fin stil, der var jo ikke så meget nyt.. Samme kammerater og bygning... ;o)
    God Mandag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære RikkeBo,
      Jeg kan sagtens se BatMor i andre sommerlige farver eller i noget spændende garn. Spændt på hvad du finder på :)
      Det var også nogle store 1. klasses børn der sad og så til, da der blev sundet i centralrummet. De er de store på sporet nu og det kunne godt ses ;0)
      Det hele var jo heller ikke nyt, men helt sikkert sjovt.
      Hilsner Kari

      Slet
  4. Åh, det er en stor dag. Håber han har nydt den :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er en stor dag og han nød den. Vi skal bare ikke spørge til klassekammeraterens navne, for de fleste af dem er ukendte ;0)

      Slet
  5. Det er en stor dag. En helt ny epoke er startet. God vind til den fine elev.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Susanne!
      Han er indtil nu hooked på det der med skolen. Han tæller pauserne ;0D
      Nej, han er glad og siger gerne farvel til mig, så det er dejligt.

      Slet
  6. Sidste barn i skolesystemet. Det er stort. Dejligt at han har haft en god start. Hils han. Knusser

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja, så er der ikke små børn (for det må man ikke kalde ham mere) i huset. Kun store ;0)
      Han syntes det er sjovt, så det er en god start.
      Jeg hilser!
      Krammer

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺