21.8.12

Krystal


Krystal er en smuk sten og det er også navnet på vores bryllupsdag i dag.
15 år er gået siden vi sagde ja til hinanden ved et hemmeligt bryllup på rådhuset, 16 dage inden vi blev forældre til Frøkenen.

Dagen bliver der ikke gjort noget specielt ud af, vi har andre ting på programmet, men om 10 år har ungerne helt sikkert, eller forhåbenlig, en 'overraskelse' til os :0)

I dag skulle også blive en dag, hvor det ikke skulle blive helt så varmt som i går. Det var da helt ulideligt. Vi svedte tran i et lokale hvor luften stod stille og solen væltede ind.
Alt der er køligere end i går er bare bedre.



16 kommentarer:

  1. stort tillykke med bryllupsdagen, og ja det var ulideligt varmt i går..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Annemarie!
      Ja det var ulidelig i går, men næsten helt omvendt i f
      dag :0)

      Slet
  2. Tillykke med bryllupsdagen.. :-)

    SvarSlet
  3. I disse tider og denne generation er 15 år ikke "kun" 15 år, det er en sejr og giver anledning til stort tillykke :)) Det er dejligt at høre at sammentømrede familier stadigt findes Kari.

    Mange knus og rigtig god dag til du og din husbond

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Henriette.
      Ja det er ikke mange der er gift hele livet. Det ved jeg jo så heller ikke om vi er, men nu har vi klaret 15 år som gifte, 18½ år som forældre, så det er da helt godt klaret ;0)

      Slet
  4. Kære Kari
    Ja, hjertelig tillykke med de 15 år, det er en sjældenhed i disse tider..
    Jeg skriver 6 år på mit CV..
    God Bryllupsdag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak RikkeBo!
      Det er oftere man møder skilte par end gammelgifte. I vores vennekreds er vi lutter gifte, så vi er faktisk lidt specielle ;0)
      Rigtig god aften!

      Slet
  5. Kære Kari
    Hjertelig tillykke med jeres bryllupsdag, jeg håber I havde en rigtig hyggelig dag!
    Knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Heidi!
      Vi har hygget stille og roligt her til aften med ungerne.
      Knus!

      Slet
  6. Tillykke med jeres bryllupdag. Håber i havde en skøn dag selvom i ikke fejrede den. knus

    SvarSlet
  7. Tak Anette!
    Vi havde en stille og rolig bryllupsdag.
    Har lige mindet ungerne om, at om 10 år skal de fejre os med æresport og hornmusik. Bare så de er forberedte ;0D
    Knus ♥

    SvarSlet
  8. Bedre sent end slet ikke. Tillykke herfra også. Her i huset planlægger vi det omvendt. Der blev holdt bryllup, men vi regner med at stikke af, når vi kommer til de 25 år. For lige som dig, så satser jeg da på at nå dem.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak Susanne!

      10 år er mange år endnu, men jeg satser. Du er vist lidt tættere på, så vidt jeg husker :0)

      Vi er jo nok nød til at holde noget på 25 års dagen, nu vi snød ;0)

      Slet
    2. Ja Jeg er 5 år tættere på. Vores falder næsten sammen med 2 x 50, så en flugt må være passende.

      Slet
    3. Det kunne ellers blive til lidt af en fest ;0)

      Jeg blev gift 18 dage før min 30 års fødselsdag og vores sølvbryllup er 3 måneder før Gemalens 60 års fødselsdag.
      Så det bliver nok Gemalens fødselsdag, der skal fejres i "stilhed" :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺