28.7.12

Vejret, jobbet og underverdenen

Jah, vejret i dag er ikke til sand og strand, som de sidste par dage (hvor man har svedt på kontoret), men alt har nok godt at lidt væde :0)

I går var nu heller ikke så ringe en dag. Det var fredag, der var lang hyggemorgenmad på jobbet, frokosten tog vist også lidt længere tid og så var det jo fredag!

En mail i min inbox på jobbet gjorde dagen lidt sjovere.
Vi skal have sommerfest i slutningen af august og som de har gjort det de sidste par år, så laver man en ugentlig lodtrækning blandt de tilmeldte.
I år var jeg så en af de heldige! Temaet er historisk vingesus og jeg vandt en bog, med historisk vingesus.
Som krimifan faldt denne bog på den helt i rette hænder!


Bogen er skrevet af to Cavlingprisbelønnede journalister og omhandler den nogle af de personer, der har huseret i den danske underverden. Som titlen antyder, er både Edderkoppen og Makrellen en del af dem.

Jeg glæder mig til at læse den, når jeg får tid :0)

11 kommentarer:

  1. Sikken en fin præmie! Glæder mig til at høre mere om bogen når du får den læst! Jeg var så heldige at få lov til at være en del af Tv serien " Edderkoppen" på den blev filmmatiseret af O.C som en del af DR´s jubilæum. Ved ikke om du så serien da den blev vist? Har bla. Bjarne Henriksom som Hjalmer, og Jacob Cedergren I hovedrollen, som journalisten.

    Nå hvordan går det med yngste og hans fod? Jeg håber pencillinen virker

    SvarSlet
    Svar
    1. Bjarne Henriksen ...fik lige lavet en slåfejl i efternavnet TSK TSK

      Slet
    2. Jeg fik desværre ikke set serien, men jeg kan håbe den bliver genudsendt en gang med tiden. Det kan jo være at jeg bliver helt hooked på at se den, hvis bogen giver et godt indblik i Edderkoppens liv.
      Hvad var din tilknytning til serien?

      Og Yngste har det fint. Han klager ikke over foden og den er ikke hævet mere og på vej mod normal farve. Så jeg tror penicillinen virker :0)

      Slet
  2. Fin præmie. Du må fortælle om du kan anbefale den når du har læst den.

    Jeg er også spændt på at høre om yngste har fået det bedre?

    Rigtig god weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja. Det var egentlig ikke meningen at jeg måtte vælge, men den bog sagde mig mest. De to andre handlede om Danmark mellem 1933-1945 og den anden om det 20. århundrede.
      Jeg skal nok give en beskrivelse og anbefaling, når jeg har læst den :0)

      Og Yngste har det fint. Han går og løber uden at beklage sig over foden. Den er ikke hævet mere og kun lidt misfarvet. Så alt går i den rigtige retning :0)
      Hvordan har ryg og nakke det? Er du ved at være dig selv igen?
      God weekend til dig!

      Slet
  3. Tillykke med bogen - den lyder rigtig spændende! Jeg kan tydeligt huske tv-serien "Edderkoppen" :-) God weekend, Kari!

    SvarSlet
  4. Jeg glæder mig også til at få den læst. Så desværre ikke serien, men jeg kan håbe de genudsender den.
    God weekend :0)

    SvarSlet
  5. God fornøjelse med bogen altid dejligt at vinde en god præmie..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak!
      Det er en gave man kan bruge og jeg glæder mig til at læse den :0)

      Slet
  6. Sådan en mail, kan man da også kun blive glad over :-)
    Det ser knapt så fint ud med Yngstes fod, men det er sikkert gået helt i orden nu, kan jeg næsten forstå!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var overraskende (vinder bare aldrig) og så så positiv glædelig :0)
      Her til morgen er det sidste penicillin portion skal indtages og foden ser pæn ud. Han kan gå på den og vi kan røre uden av fra ham :0)

      Slet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺