20.7.12

Sidste feriedag

Sidste feriedag er i dag. I morgen er det bare weekenden inden jobbet kalder...

Yngste og jeg tog til Helsingør. Vi skulle besøge Øresunds akvariet.
Med det offentlige tog det små 45 min at komme fra hjem til akvariet og hvilke 45 min. Yngste snakkede alle 45 min. Total mundlir!!!

På akvariet så vi selvfølgelig fisk og andet vandlevende. Men vi kom også med på tur til havnen, for at fiske krabber. Heldet havde vi ikke lige, men guiden fangede en søstjerne og en hundestejle, som kunne komme i vores spand.



Yngste havde bare ikke tålmodighed til at sidde og vente på, at krabberne bed på...



På hjørnet af Kronborgvej og Allegade ligger der et springvand og udenom er der det skønneste blomsterflor. Det kan varmt anbefales at smutte der forbi, hvis man er i Helsingør. Smukke blomster og dejlig duft. Det kan bare ikke gengives med et almindelig lommekamera og når så solen lige bliver gemt bag regnskyer, så er det endnu sværer...



I Bycenteret var der sat et lille legeland op, som havde Gummi T som tema. Her havde Yngste mulighed for at vise, hvor stærk han var :0)


Go' aften!

4 kommentarer:

  1. Det lyder som en rigtig hyggelig dag, I har haft. Øv at ferien er forbi. God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en rigtig hyggedag, bare os to :0)
      Men at ferien er slut, syntes jeg er ØV.
      Tak og god weekend til dig!

      Slet
  2. Øv at ferien lakker mod enden. Jeg er i samme båd.
    Det ser ud til, at I har haft en rigtig hyggelig og god dag :O)

    God weekend.
    Kh Randi ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det er ØV!!
      Men vi kan jo ikke gøre så meget ved det...
      Vi havde en dejlig dag i Helsingør og det var jo en dejlig adslutning.
      God weekend til dig Randi :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺