22.7.12

Så er det slut for denne gang

Ferien altså!

Den blev jo holdt hjemme, med et lille sidespring til Falster en dags tid.
Jeg har så til gengæld nået lidt håndarbejde, når vi har siddet og set tysk krimi på TV2 Charlie om aftenen.
Faktisk spurgte Yngste om jeg altid skulle strikke eller hækle, når vi ser fjernsyn. Det går jo ud over hans aften-fod-nudsning ;0)

* Jeg har fået hæklet et par forsider til puder til Yngste. Han skal have ny seng og der skal være    nogle hyggepuder i.
* Af rester, fik jeg hæklet et par karklude. Så er der mindre der fylder i garnkurven...
* Og et par bukser fik jeg også syet. De mangler her at blive strøget efter vask. Min symaskine er ikke den bedste, så det kan være svært at få sømmene til at se OK ud, uden et strygejern.


Nu vil jeg nyde den sidste rest af weekenden. Der er længe til næste...

4 kommentarer:

  1. Det er ud til at være nogle rare hyggepuder, fine er de hvert fald. Rigtig god søndagsnydning :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det håber jeg. Nu skal vi lige falde over sengen, så der er noget at putte dem i ;0)
      Og tak, nu er dagen jo ved at gå på hæld.

      Slet
  2. Her er det også nedtælling til hverdag. Jeg har nydt, og nu er det egentlig ikke så tosset at skulle til gensyn med pigerne og kontorkatten.

    SvarSlet
    Svar
    1. Vi er vist nogle stykker, der kan se frem til sol til jobbet ;0)
      Jeg må nu nok sige, at jeg ikke har helt den følelse. Men som jeg husker det, så er vi ikke så mange, når jeg måder i morgen :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺