7.7.12

Ja så kan vi kende den danske sommer igen

Nu ligner sommeren sig selv igen.
Først 3 gode dage og så når vi vil feriere lidt, så kommer de kolde briser og regnen...

Torsdag formiddag satte vi kursen mod Falster og vennerne og deres sommerhus.
Egentlig skulle vi have besøgt Holmegård Park også, men de havde kastet håndklædet i ringen og erklæret sig konkurs, så vi droppede den oplevelse.

Vejret var dejligt, men det var ikke lige så varmt som de andre dage.
Men da vi havde fået os installeret i sommerhuset, gik vi en tur ned til stranden. Yngste kan lokkes til meget og også en tur i vandet, sammen med den mandlige part af vores vennepar. Dog ikke helt undet!



Vi andre nøjes med fødderne. Det blæste, var køligt og ikke helt dansk sommer.
Menneskemængden var heller ikke så voldsom stor, men faunaen smuk. Lånte lige Frøkenens kamera, da mit gik død, da jeg ville bruge det :0/



I går fredag, stod jeg op til regn. Så trist det kan være at se på.
En lille gåtur mellem bygerne blev det til og så var det tid til hjemtur. Det var i både gråvejr og regn.

Nu er vi så end ved lørdagen af første ferieuge og i dag vil jeg bare få vasket håndklæder og sengetøj og ellers lege ferieramt.

6 kommentarer:

  1. Ja, det er den danske sommer i en nøddeskal! Jeg skal ikke rejse i går - og har dermed også fornøjelsen af det danske vejr hele sommeren, men det går jo nok ;-)
    God fornøjelse på Sydhavsøen!

    SvarSlet
    Svar
    1. Den danske sommer har det med at være fugtig lun og uden sol, så lige nu er den helt efter bogen...

      Så vil jeg ønske dig en dejlig sommerferie i DK, men det er nu heller ikke så dårligt igen :0)

      Slet
  2. Det gælder bare om at nyde. Og det ser I ud til at være gode til.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gælder om at nyde hvert øjeblik, og vi nød :0)

      Slet
  3. Kære Kari
    God ferie...
    Vejret på SydFyn er skønt og solen skinner her til aften...
    Dejlig weekend at start ferie på...
    God Lørdag Aften / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak RikkeBo!
      Sommersolen var ikke helt med har ovre. Vi måtte spise indenfor, for det var for køligt.
      Men for alle jer, der starter ferie nu, så ligner der sommer :0)
      God søndag til dig

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺