9.6.12

Yngste glæder sig

For i dag, skal vi på Bakken.
3 par med børn, mange timer med forlystelser, spisning og alt det andet. Årlig tilbagevendende begivenhed
I år skal Yngste have sit 1. turpas og han GLÆDER sig. Sådan et bånd har en helt bestemt status i hans univers ;0)

Nu håber vi så bare, at vejret holder. Vi aflyser ikke en Bakketur, men den er ikke så spændende i regnvejr.

(Og så fik jeg arrangeret den lige når Danmark skal spille sin 1. kamp...)
(Nå ja, jeg er ikke fodboldinteresseret og derfor ikke tænkt på det...)

6 kommentarer:

  1. Rigtig god bakke tur.... håber vejret holder.

    SvarSlet
  2. Tak Louise.
    Lige nu siger vejrudsigten at det vil regne (0,4mm) når vi skal spise aftensmad. Det er jo til at leve med :0)

    SvarSlet
  3. Håber i havde en god tur og at yngste havde en fantastisk oplevelse med første turbånd :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en helt perfekt dag i går. Vejret var fint med sol og ikke for koldt. Og Yngste fik luftet armen og prøvet en hel del ting. Han er parart til allerede nu at kaste sig ud i endnu en omgang, men det bliver nu ikke lige om hjørnet ;0)

      Slet
  4. Du har en fin blog, glæder mig til at følge dig:) Håber I havde en dejlig tur.

    SvarSlet
    Svar
    1. Velkommen forbi og tak :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺