25.6.12

Skulle vejret ikke skifte ved skt. Hans?

En kollega til mig, sagde fejrdigt, for et par uger siden, at når man kom til Skt. Hans, så skiftede vejret og blev omvendt at det, det lige har været.

Nu er vi så et par dage over dagen, men det eneste jeg kan se er forandret, er at det nu regner h e l e tiden...

Dog var lørdagen rimelig go'.
Et par smådryp på vej til Helsingør med min cykel (cyklede op ad bakken hele vejen føltes det godt nok som...), men ikke nok til at hente regnfrakken frem.

Aftenen var forholdsvis lun, syntes jeg. Havde bare en cardigan på, da vi stod på havnen og så bål.


I går, ja vi havde regn, men det havde I andre vist også.
Gad vide om Bornholm havde. Min svigerske som bor på øen, fortalte at de havde vandmangel. Ja det problem kan vist være løst, med de mængder vi har fået de sidste par dage.

Nå, nu skal vi bare have de næste 4 dage overstået og så venter der 3 ugers ferie!!
Nøj hvor jeg glæder mig ;0)

8 kommentarer:

  1. Ja nu må vejret godt vende...;-D

    SvarSlet
  2. Vejret har da ændret sig. Fra vådt til pissevådt! Sorry, er SÅ træt af regn. Løber i det og lige nu er skovbrynet no go pga. store mængder splat mudder. Øv.

    Her var det flot fredag og lidt lørdag aften, men ellers regn regn og mere regn. Håber på tørvejr lørdag og søndag i det mindste :-)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har forandret sig til regne h e l e tiden. Jeg var dog heldig i går og kom på job 5 min inden regnen brød ud og fik handlet mellem bygerne. Men jeg er også træt af regn nu.
      Håber på godt vejr fredag, for der er der sommerfest på fritten. Sidste år blev sommerfesten helt aflyst pga regn (anden aflysning faldt sjovt nok sammen med kommunens sommerfest for de ansatte...).
      Og så selvfølgelig tørvejr lørdag for jeres skyld!
      Knus

      Slet
    2. Så krydser jeg for både fredag, lørdag og søndag :-)

      Slet
    3. Ja lad os krydse for fredag, lørdag og søndag :0)

      Slet
  3. Ja nu vil vi altså have sommer! Håber du får en skøn ferie med godt vejr :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det må være på tide! Vi gider ikke vente længer ;0)
      Tak, jeg håber at vi bare kan slippe for regn i løbet af dagen, så det føles en lille smule som ferie :0)

      Slet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺