4.6.12

Her sidder jeg...

Pasta med valnøddepesto, skinke og reven grana

Her sidder jeg, mæt efter Ældstes yndlingsret Pasta med valnøddepesto, som han har lavet til os.

Her sidder jeg hjemme, sammen med mine to sønner. Det har jeg ikke prøvet før.
Frøkenen er på Blå mandag på Bakken, Gemalen er med som Bodyguard for hendes klasse (han deler tjansen med en anden far).

Jeg regner med at se han en gang i aften, sådan omkring 20.30, når konfirmanderne er vel hjemme hos en anden familie til mad og efterhygge.

Men nu vil vi her hjemme hygge med te og kærnemælks koldskål. UHMmmmmmm :0)

6 kommentarer:

  1. Det lyder hyggeligt :) Det ser lækkert ud! Håber de har en god Blå mandag :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var rigtig hyggeligt og så dejligt at jeg ikke skulle stå for maden 100%.
      Har ikke set Frøkenen endnu, men jeg tror hun syntes det var en god Blå mandag :0)

      Slet
  2. Det lyder så hyggeligt som det kan være!
    Og Frøkenen har sikkert også haft en skøn dag

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var så hyggeligt det kunne være. Det er vist meget længe siden, jeg har haft en aften med konstallasionen Yngste/Ældste.
      Jeg er spændt på at høre, hvordan Frøkenens blå mandag er gået. Hun kom hjem efter jeg var gået i seng :0)

      Slet
  3. Det lyder til at du har hygget dig...Håber frøkenen har haft en dejlig blå mandag..;-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Åh ja! Det er sjældent at jeg har Ældste på næsten to-mands hånd og det er sjældent Yngste har hans fulde opmærksomhed.
      Når jeg kommer hjem fra job, vil jeg sætte mig ned og høre alt om Frøkenens dag. Jeg er spændt på, hvad hun har oplevet :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺