30.6.12

Casa Casa

Så er ferien begyndt.
Den skal foregå i Casa Casa, ja, vi bliver hjemme i år.

Lidt skal der ske, men intet er planlagt. Men mon ikke jeg kan finde lidt tid til at pusle om bloggen her også...

Solen skinner i dag.
I aftes, efter vi kom hjem fra en tør sommerfest i Yngstes institution, blev ferien indledt med en flaske Verdi (ikke Asti, som vi plejer). Ingen sommerferie uden den start. Den blev så godt nok drukket indenfor, for regnen gav lige en stor skylle med indbygget blitz.

Nå nu skal jeg bare vente på, at Gemalen har fri fra arbejde i dag, så er vi alle ferierende.

Nå men selvom det er ferie, så skal der jo vaskes op og gøres rent. Så det vil jeg kaste mig ud i nu!

God lørdag ☺

6 kommentarer:

  1. Rigtig god fornøjelse :-)

    SvarSlet
  2. en god ferie til jer og danmark er også et dejligt sted at holde ferie i når vi ser bort fra regn som vi får rigeligt af for tiden :)

    SvarSlet
  3. Tak Helle.
    Danmark er skøn at feriere i, men i år er vi helt hjemme i vores egen bolig og så er regn aller mindst hyggelig, for så er det 100% hverdag.

    Men lidt sjovt skal der ske, vi ved bare ikke på hvilken dag :0)

    SvarSlet
  4. Ja - visse ting er lige glade med om det er ferie eller hverdag. Som for eksempel bunken med vasketøj :-)

    Jeg håber, at I får puttet noget godt i jeres dage. Ferie hjemme er nemlig slet ikke så tosset.

    SvarSlet
  5. Ja der er noget man producerer selvom det er ferie - vasketøj f. eks ;0)

    Vi kommer helt sikkert til at lave noget som passer til vejret og som kan kan kalde ferie. Men det kommer helt sikkert hen af vejen .

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺