5.5.12

Tid til...


Tiden flyver og jeg har, syntes jeg, nok at se til, så der er stille her.
Det gør der nok også den næste uges tid, for der er stadig mange gøremål som skal nås til Frøkenens store dag på næste lørdag.

Den sidste måneds tid er gået med forberedelser, rigeligt på jobbet og en 'dejlig' omgang allergi, som gør træt.

Jeg ville have lavet et indlæg med fremragende anmeldelse af den koncert, jeg var til d. 21/4 med 'Danser med drenge', men glemte kamera. Men jeg må sige at det er et suverent liveband. Findes bare ikke bedre!!
Det er 2. gang jeg har været til koncert med dem og der er intet at sætte en finger på. Gang i den fra start til slut.
Skulle I få mulighed for at se dem, så gør det, også selvom I ikke kender så mange af deres numre. De spiller nemlig også et par af Tøsedrengenes numre og dem kender vi jo ;D

I dag er der så lige blevet lavet tid til at skrive lidt. Jeg har nemlig fået besked på at holde mig i ro resten af dagen, selvom der ikke rigtig er tid.
Var nemlig så uheldig at blive skåret i fingeren af en glashylde, der døde under vægten af serveringsskåle. En flænge på et par cm på oversiden af langemanden på højre hånd. Heldigvis er jeg venstrehåndet, så belastningen er mindre.
På skadestuen er jeg er blevet syet med to sting (UDEN bedøvelse...AV) og fået en stivkrampe vaccination. Det er år og dag siden jeg fik en sidst. Så nu er jeg garderet en 10 års tid med det stik.

Frøkenen er nu blevet beordret til at hjælpe med det sidste der skal bages, så hendes weekend er besat ;)

Så skal der slappes af i håndes og Yngste skal nusses lidt.
Rigtig god weekend, til jeg er tilbage igen.

12 kommentarer:

  1. Lyder ikke rart med den finger, så sæt dig tilbage og sæt de andre i gang :-). Dejligt med lidt lyd her, også selv om jeg fik lidt tid med dig i ugen der gik. Glæder os til på lørdag. Stort knus og pust pust :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Den ser heller ikke så fin ud, men det gør heldigvis kun ondt, når noget rammer.
      Jeg ved godt at det er længe siden, men lige lidt lyd nu og så håber jeg at efter næste lørdag, så er der tid igen :0)
      Men vi fik os da heldigvis en hyggesnak til frokost!
      Glæder os også til at se jer om en uges tid.
      Knus og kram :)

      Slet
  2. Det lyder ikke rart med fingeren. Du må hellere høre efter og holde den i ro. Måske skal du tage noget smertestillende hvis du ikke har gjort det :) Lyder som en skøn koncert. God bedring med fingeren :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så god til at høre efter, men en tur på legepladsen med Yngste var ikke så stor en belastning.
      Jeg har ikke smerter - heldigvis - kun når noget rammer.
      Det var en skøn koncert, med gang i den fra første strofe :)
      Tak og god søndag til dig Anette!

      Slet
  3. puuuh det gør så ondt at blive syet uden bedøvelse!
    Stakkels dig. God bedring! - også med allergien..

    Jeg holder også meget af Danser med drenge - de er supergode!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør ONDT, men både sygeplejersken og Gemalen (som har prøvet noget lignende) siger at de bedøvende sprøjter gør mere ondt. OG så snød hun mig. Vi blev enige om et sting, men hun endte med to for så holder det bedre. Det bliver jeg nok også gladere for med tiden :)

      Hvis du får mulighed for at se dem en gang live, så før det. Du vil ikke fortryde :0)
      Tak og god søndag til dig Stine :)

      Slet
  4. Sikke noget, rigtig god bedring - og god søndag :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte!
      Ja der er hvad man får ud af at være lidt uopmærksom...
      Og god aften til dig :)

      Slet
  5. Av for den da. Man bliver vidst aldrig for gammen til en god koncert. Slet ikke, nar det er de gode danske.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, men det har heldigvis ikke gjort ondt. Nu klør det bare :)
      Det bliver man helt sikkert ikke for gammel til. Det er nok bare for sjældent jeg kommer til koncert. Ogmed et partyband som dem er det rent fest :D

      Slet
  6. Jeg vil ønske dig god bedring,

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Conny!
      Det går vist helt fint. Det klør vildt, så det betyder nok at det heler ok ;)

      Slet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺