25.5.12

Sikken en tidsrøver...

Slægtsforskning kan være og så er det endda ikke en gang min familie.

For en måneds tid siden fandt Gemalen ud af, at han ville "forske" i sin families bevægelse bagud i tid.
Han begyndte alene, men ville så lige dele noget med mig og så! var jeg fanget.

Vi er ikke kommet så langt, for det er en familie med mange mange børn på hvert generation og ikke lige villige til at blive fundet.
Men der er også fundet ukendte faktorer forskellige steder ;0)

Nå, svigerfamilien kalder fra kirkebøgerne hi hi

2 kommentarer:

  1. Spændende!!

    Slægtsforskning er vist en tidsrøver kan jeg forstå på min kære far som har forsket i nok 4-5 år efterhånden. Han bruger et edb program hvor jeg har adgang til at se en kopi af noget af det. Han er mange år tilbage - vistnok i 1700 tallet. Det er rigtig spændende at høre om :)

    God forskning ;)

    Og god pinse.

    SvarSlet
  2. Det er en stor tidsrøver.
    Skal ikke tjekke i dag, men der var lige den person. Kan vedkommende findes...

    Vi er lige startet, så midten af 1800-tallet har vi ramt med 2 personer. Så vi har langt igen ;0)

    Tak Anette og god pinse til jer alle 3 :0)

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺