27.5.12

Så dejligt...

At vågne op, her til morgen, og vide at der er endnu en fridag i vente er bare skønt!

I går havde vi Kusinen med familie på besøg. De kom med kødet til grillen og vi stod for tilbehøret. Fin fordeling. De inviterede sådan set sig selv, så ja fin fordeling ;0)

I dag er vi inviteret til grill hos et hold af vores venner. Det er jo også dejligt, ikke at skulle tænke på aftensmad. Jeg har bare lovet at tage dessert med.

Så den næste time bliver med benene oppe og en pude i nakken. Måske med lidt lukkede øjne, når nu man kan.

Rigtig god søndag.

4 kommentarer:

  1. Fridage er altid kærkomne.
    Slægtsforskning er en tidsrøver, jeg selv har forsket i 10 år, og er tilbage i 1600 tallet med mange aner. Slægtsforskning får aldrig ende, men her har der været pause i nogle år, med en enkelt afstikker i ny og næ :-)

    SvarSlet
  2. Ja og så er det den sidste i rækken i foråret.

    Ja, jeg har regnet ud at det er noget man ikke kan lægge fra sig, sådan bare lige :0)
    Lige nu er vi enige om at det er lige linie og så må søskende, sæskendes mand, børn osv. når vi er gået i stå. Min mands familie fik nemlig ikke bare 2-3-4 børn, men mere sådan en 10-12 stykker og det kan jeg jo ikke lade være med at følge ;0)
    Jeg tror også, vi drosler lidt ned, nu det er sommer. Det er vist mere en mørk vinteraften projekt, selvom det er svært at lægge fra sig her i startfasen.

    SvarSlet
  3. Ja det er vi nogle, som skal lære. Alt alt for dumt at gå og knokle i solen for at ville slappe af dagen efter, hvor det bare er skyet.

    Tillykke med konformanden. Det var et flot udsmykket lokale, i fik stablet på benene. Vi havde også lilla som temafarve for 3 år siden, da Salli blev konfirmeret - bare i en lysere nuance. Den farve kan meget.

    SvarSlet
  4. Det kunne man vel lære med alderen ;0)

    Tak! Ja jeg syntes også at vi slap rimeligt fra det. Jeg tror, lilla ligger godt til piger, for der var flere der kørte det tema hos Frøkenens veninder :0)
    Hun ville have de mørke nuancer, selvom jeg prøvede at få de lidt lysere ind. Den farve kan meget, nu hvor den ikke er hæftet på 70'ernes pædagoger ;0D

    SvarSlet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺