18.5.12

Når man trænger

Sådan havde jeg det i går.
Jeg trængte så meget til en fridag UDEN en eneste forpligtelse og det fik jeg.
Sov elendigt pga. storm (eller kraftige vindstød). Stod alt alt for tidlig op. Og spenderede resten af dagen på sofaen. Så lidt TV, sov, så lidt TV med Yngste, inden han smuttede til en legekammerat.
Hjalp Frøkenen lidt med roserne, der skulle bringes til et par veninders konfirmation.

I dag har jeg haft fri sammen med Frøkenen. Vi har forsøgt at bytte nogle gaver fra konfirmationen.
Yngste er på vej hjem fra Bon Bon land med fritten og en stille aften er i sigte.

Jeg elsker hellig- og fridage ;0)

6 kommentarer:

  1. Sådanne dage er guld værd. Jeg oplader mine batterier, med sådanne dage.

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg er ikke så god til at give mig selv sådanne dage, men lige i torsdags var det nærmest livsnødvendigt!
      Men ja, de gør noget helt specielt ved en :0)

      Slet
  2. Hej Kari!
    Godt du fik dig sådan en dag :-) Tillykke med din datters konfirmation.

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære Margith,
      Tusind tak!
      Dagen var nødvendigt og jeg bør tage sådan en lidt oftere :0)

      Slet
  3. Åh, så smukke de er de unge konfirmander. Tillykke med hende.
    Og en velfortjent fridag på sofaen.... mmmmm..... lyder skønt!

    fortsat god weekend

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Gitte!
      Ja, de er de unge og smukke mennesker den dag.

      Den fridag var meget fortjent,efter min mening. Første fridag i lang tid, som ikke skulle bruges til forberedelser :0)
      Rigtig god mandag!

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺