7.4.12

Stille daler sneen ned, nu er det...

Påske igen.


Sikken et vejr at stå op til. Ikke helt det vejr man forbinder med påske.
Men hvad pokker, det er jo ikke det vi fik mest af, da det var vinter og vejdirektoratet fortalte jo i går aftes, at de præventivt saltede vejene.

Gemalen er jo så på job i dag. De har fået varslet at deres arbejdsdag i dag er på minimum 8 timer (de abejder 7t 24 min), så det er nok ikke lige det vejr de syntes bedst om...

20 min senere

God lørdag med eller uden sne ;0)

10 kommentarer:

  1. Her ved Liseleje sner det også, men sneen bliver ikke liggende. Og det stormer, så det er rigtig trist vejr, vi har her i påsken. Vi må hygge os med indendørs sysler :-)
    Klem ♥

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej sneen blev ikke liggende, men der kom nu nok.
      Det er væk, solen skinner, men det er sikkert ikke helt varmt.
      Kan nu godt li' at være indendøre i dag :)
      Klem ♥

      Slet
  2. God påske. Håber da, at du idag har lige så meget solskin og blå himmel, som vi har her i midt/westjylland.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og i lige måde :o)
      Solen skinner også her nu, men det var ikke lige det der viste sig, da vi var kommet op her til morgen :0)
      Håber det holder.

      Slet
  3. Hvornår er påske begyndt at rime på sne. Jeg synes slet ikke, at det er i orden. Jeg håber, at I nyder alligevel. Vi slapper af inden en gang gratis mad hos gode venner. Glad lørdag til jer.

    SvarSlet
    Svar
    1. I den alternative rimordbog ;0D
      Nej det er ikke i orden. Nu er Yngste kommet ud af flyverdragten og så skal han dæleme ikke i den igen!!
      Gratis mad er rigtig god mad, så rigtig god fornøjelse og glad lørdag til jer ♥

      Slet
  4. Kære Kari
    Ældste sønnen og jeg kørte også ind i en snestorm på vej til en legeaftale, heldigvis er himmelen blå nu..
    For 9 år siden, da vi kørte hjem fra sygehuset med ældste sønnen, sneede det også. Så April vejret har lidt af hver at byde på..:o)
    God Lørdag / RikkeBo

    SvarSlet
    Svar
    1. Kære RikkeBo
      Snestorm var det ikke her i Nordsjælland. Mens sneet faldt var det nogenlunde stille i vejret, men vi har haft blæst, dog ikke slemt.
      Jeg mindes også en påskeferie en gang i 70'erne, hvor vi var på ferie hos min mormor og morfar ved Randers. Der var sne som i en go' gammel julefilm ;0)
      Rigtig god aften fra mig ☺

      Slet
  5. Vi har ikke fået sne i den del af østjylland hvor jeg bor - men jeg har set på facebook at flere i nærheden har fået sne. Håber i nyder påsken :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg syntes det er sjovt, at vi bor i så lille et land, men kan have så stor forskel i vejr og temperatur.
      Jo tak, der nydes. Håber I også nyder påsken med hinanden ☺

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺