27.3.12

Træt af elektronik!!

Nøj hvor er jeg træt at elektronik!
Her i huset har det drillet noget så...

Lørdag morgen kunne jeg mærke at jeg ikke var i topform. Godt snottet, svimmel, træt. Så jeg konkluderede, at jeg måtte melde fra til søndagens blogtræf.
Men... vi havde ikke noget internet...
Bande svovle - hvad gør man så, når det er eneste vej til kommunikation...

Gemalen kom hjem fra job og vi fik lige fikset en meget langsom forbindelse, så jeg kunne skrive.
Resten af weekenden var så total internet og fastnettelefonfri.
I går var det en tekniker forbi og vi er igen med forbindelse. 2½ dag uden må vist være nok pr. gang...
Det vil så sige at min PC ikke gad internettet igen her til morgen, men nu er det her :0)

Det var forresten godt jeg fik meldt fra til blogtræffet, for lørdag aften havde jeg 39° og meget slatten. Men det var heldigvis i lørdags.

2 kommentarer:

  1. Det lyder som om det går bedre både med helbred og internet!

    SvarSlet
  2. Ja både feber og computerproblemer er væk.
    Men vi er spændt hver gang vi tænder. Virker det mon endnu...

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺