5.3.12

Radioteateret, når man mangler underholdning

Radioteateret var helt sikkert et hit tilbage til den tid, hvor man ikke kunne se så meget TV.

Men for mig holder det altså endnu.
I fredags var det en del uro på kontoret og for at lukke det lidt ude, forsøgte jeg mig med lidt Youtube, men musik var ikke rigtig mig der.

Tænkte lidt og kom i tanke om Bonanza på DR.dk. De er leveringsdygtige i meget nostalgi.
Da jeg var barn, boede i Gothersgade og vi skrev slutningen af 70'erne, sendte radioteateret en radiogyser; "Stemmer der dræber". Den blev genopfrisket og det var sjovt, selvom den ikke var nær så uhyggelig, som den gang ;0)

I dag, fik jeg også lyst til en gang lytning og på Bonanza fandt jeg en gammel kriminalføljeton fra 1957; "Gilbertmysteriet". Den er egentlig også god, når man ikke har andet :0)


2 kommentarer:

  1. Sjovt som barndommens oplevelser bliver til det bare ingenting nogle gange - men alligevel sjovt at genopleve.

    Jeg husker en serie, som vist hed "Ærlige blå øjne". Den var også mega uhyggelig :)

    SvarSlet
  2. Ja det mister lide lidt af gnisten med alderen, men det er alligevel sjovt at genhøre.

    Skyndte mig at tjekke den serie du skrev, men den er der desværre ikke.

    SvarSlet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺