9.3.12

Poesi i opgangen


Stod over opgangsdøren hos min Fysse.

15 kommentarer:

  1. Jeg synes, at det er herligt, når sådan noget bliver bevaret.
    God weekend hos jer...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er hyggeligt syntes jeg. Jeg smilede hver gang jeg gik der fra og det var ikke kun fordi jeg var blevet behandlet :0)
      God weekend til jer også Susanne :0)

      Slet
  2. Hyggelig med lidt udsmykning i en trappeopgang :) God weekend.

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er nemlig hyggeligt!
      Opgange kan være kedelige og det er denne egentlig også, men så er der lige skriften over døren :0)
      God weekend Anette

      Slet
  3. Det er vel nok smukt :-) Minder mig om at i vores vaskeri er der små citater hele vejen rundt langs loftet.
    Ha' en dejlig weekend Kari og på gensyn til blogtræffet den 25.

    SvarSlet
    Svar
    1. Så fint og sandt det er!
      Rigtig god weekend :-)
      ( blogger vist alt for lidt, kan slet ikke huske hvor man kommenterer :p )

      Slet
    2. Madame, små citater kan gøre dagen glad. Jeg har altid smilet, når jeg forlod min Fysse, for jeg syntes nemlig også at det er så smukt skrevet, selvom det er banalt.
      Rigtig god søndag og vi ses om et par uger :0)

      Laura - En sandhed kan næsten ikke skrives finere.
      Nej den nye måde kan godt være lidt drilsk ;0)
      God søndag!

      Slet
  4. Og så kan man jo tolke den som man har lyst. Fin detalje i en opgang :-)

    SvarSlet
  5. Det kan man nemlig :0)
    Det er det, når man tænker på hvor det er!

    SvarSlet
  6. Svar
    1. Det lyder smukt og så er det sandt :0)

      Slet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺