18.3.12

Men hold op hvor var det koldt!!!

Her i eftermiddag var vi i skøjtehallen.
Ældste ville gerne op og stå på skøjter og fik peppet Yngste så meget op, at han ikke talte om anden hele formiddagen.
Så kl. 15.30 ankom vi og fik smidt skøjter på fødderne af de tre børn. Og så var det ud på isen.

Alt begyndelse er svært og det var første gang Yngste fik skøjter på...



Men man bliver da modiger med tiden ;0)

Aftensmaden blev indtaget lige efter hjemkomsten og kl. 19.19 sov han sødeligt.

Men hvad med overskriften...
Jo, når man sidder/står og ser på, så er en skøjtehal ekstrem kold og i skrivende stund har jeg stadig ikke fået varme i mine fødder ;0D

14 kommentarer:

  1. Elsker skøjtehallen, men har jo i sagens natur også tilbragt rigtig mange timer deroppe :-)

    Lyder som en dejlig familietur og med en ekstra lille gevinst i og med den lille fyr fik den naturlige træthed :o)

    Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja det har du. Tænkte også på dig, da der blev kørt is :0)
      Det var rigtig hyggeligt og koldt og sjovt og ja så sov han sødeligt, lige indtil vi gik i seng, så vågnede han og var livlig omkring 3 kvarter :0/

      Knus

      Slet
  2. Herligt at kaste sig ud i noget man ikke har prøvet før :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det syntes Yngste også, så nu vil han gå til ishockey ;0)

      Slet
  3. Lyder som en dejlig dag:-) Det er også rigtig sjovt at stå på skøjter - også selvom man ikke er en haj til det.

    SvarSlet
    Svar
    1. Den var hyggelig :0)
      Jeg er født bange, så jeg holder mig på flad fod, men ungerne gik til den med krum hals. Ældste er rigtig god, Frøkene kan godt køre og for Yngste var det 1. gang, men helt sikkert ikke sidste :0)

      Slet
  4. Den er altså også glat den is :O)
    Godt at yngste så hurtigt blev frisk igen, for han så da godt nok noget klattet ud!
    God blæsevejrstirsdag til dig fra Laura :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja især når der lige er kørt is. Men det havde han regnet ud og ville ikke ud igen, før isen så "slidt" ud ;0)
      Han blev meget hurtig frisk igen, men er meget slatten om aftenen, så helt ovre er han ikke.
      Tak og i lige måde ♥

      Slet
  5. Sikke en god idé at tage ud og stå på skøjter! Jeg kan huske, hvor glad jeg selv var for at løbe på skøjter som barn :-)
    Klem!

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var det. Han er blevet så stor at det er sjovt for os alle at komme afsted.
      Jeg kan også huske skøjteturene, men jeg var ikke så god...
      Klem!

      Slet
  6. Det må være hyggelig med en eftermiddag på skøjtebanen sammen med dine børn, jeg kan god forstå, at yngste var træt efter den tur. Næste gang må du have skøjterne på, så du kan holde varmen.
    God weekend til hele familien

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var skønt og sjovt, for jeg har aldrig været til skøjter eller rulleskøjer, men det er mine børn.
      Jeg ved faktisk ikke om jeg tør. Der køres ikke lige efter mit hoved. Men en pude at sidde på skal med.
      Det bliver så først til september, når der er sæson igen.
      Dejlig aften til dig Conny!

      Slet
  7. Skønne billeder - det er ærligt talt de sjoveste billeder, som er taget midt i handling og skæg og ballade. Desværre fik jeg aldrig lært at løbe på skøjter! Ikke ordentligt - jeg skammer mig næsten over at fortælle det :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Donald :0)
      Det er nemlig de sjove der lige pludselig er i kameraet uden man lige ved det.
      Jeg har heller ikke lært det ordenligt og det gør mig for nervøs at hoppe på isen i min alder. Så du er ikke alene om den følelse ;)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺