27.3.12

Lille pjok

Og så har vi været forbi skadestuen her til aften. Men det tog kun 1½ time ialt og det er jo stort.

Da jeg kom hjem fra jobbet i dag, så Yngste noget mat ud. Det viser sig, at han var faldet ned af en rygløs stol i børnehaven. Hvornår viste vi ikke, men han havde ondt i venstre skulder og han var lidt skidt.
Så efter aftensmaden (vi fandt først ud af, hvad der var sket, mens aftensmaden blev lavet) kørte vi på skadestuen.
Indtjekning og besked på at der ville komme en sygeplejerske og se på ham inden for nogle minutter. Det var så små 35 min vi sad og ventede. Så så sygeplejersken på ham og vi blev sendt til røngten. Lidt ventetid der og så tilbage til skadestuen og vente på svar. Sygeplejersken kom igen og talte med og så ventede vi på en læge, for sygeplejersken var ikke helt tilfreds med billederne. Men der var heldigvis ikke noget. 1½ time efter smuttede vi ud i bilen igen.

Men Yngste var træt nu og med hovedpine og på vej hjem måtte han så kaste op og jeg var ikke hurtig nok...

Yngste har så efterfølgende kunne huske forløbet og det var lige efter han havde vinket fravel til mig omkring kl. 7.30, at han faldt ned og slog skulder og hovedet. Han har måske gået rundt med hovedpine hele dagen, men lige i dag skulle de ned og besøge børnehaveklassen på skolen og den har nok trukket. Stakkels lille Pus!

Alt dette giver så lige far og søn en fridag i morgen. Jeg tror Yngste trænger.

6 kommentarer:

  1. Stakkels yngste, det var synd for ham :(...Håber han får det bedre efter en fridag sammen med sin far..God bedring med ham.

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak, han har det meget bedre. Stadig øm, men meget friskere end i går :0)

      Slet
  2. Den stakkel ! Håber han har det bedre nu - Havde i ikke fået at vide af pædagoerne hvad der var sket?
    Håber en hyggedag med farmand hjælper!
    Knus herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Han har det meget bedre i dag. Er igen fræk og sit gamle jeg.
      Nej, for han havde ikke ytret sig efter han blev trøstet, så hende der havde trøstet var gået hjem da han blev hentet.
      Var lige forbi her til morgen for at sige han ikke kom og jeg fik hans dag i går at vide. Han er ikke go' til at sige til. Lidt som et sygt dyr, der spiller sig rask. Det skal jeg så lige have talt med ham om, for har man ondt må man gerne sige det.
      Knus til dig Heidi ☺

      Slet
  3. Lille pus altså. Det nytter ikke noget at spille helt allerede i børnehaven! :-)
    Håber I fik en god snak om at sige til!

    SvarSlet
    Svar
    1. Nej ingen helte i den alder tak!
      Vi har snakket og det skal nok gentages nogle gange, for at sidde fast :0)

      Slet

Jeg bliver glad for en lille kommentar i ny og næ, så har du noget på ærmet, skriv og jeg vil læse ☺