30.3.12

En form for forløsning.

I min afdeling har vi festet lidt i dag. Sagt tillykke og godt gået til hinanden.

Vi har lancering af nye produkter i næste uge og det er et mål, vi har arbejdet os frem til de sidste år.
Mine kollegaer i afdelingen har knoklet op til og nu er det så mig der hopper på arbejdsvognen.
Denne uge har givet noget der ligner 10 timers overarbejde og jeg er langt fra færdig. Der ligger mange oprettelsestimer foran og jeg ved 100% hvad april skal bruges til.

Men først skal jeg holde påskeferie med alle mine unger, eller dem der gider stå op og være sammen med mig ;0)

10 kommentarer:

  1. Det lyder spændende med det nye produkt. Rigtig god påske til jer :) Knus

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er det også. Det har været mange år under vejs, så nu håber vi det bliver en succes :0)
      Knus ☺

      Slet
  2. Lyder spændende med arbejdet- du fortjener da en dejlig ferie!
    Klem herfra

    SvarSlet
    Svar
    1. Det har været en hård tid, med meget stressede kollegaer (ikke mig, for jeg kommer først på nu), dårlig stemning og andet, men nu håber vi på smil og glæde.
      Jeg nyder og ser frem til at der stadig med i dag er 9 fridage :0)
      Kram fra mig!

      Slet
  3. Sove længe ... På den positive side er det at børnene kan få sovet ud og så bliver man mere klar i hovedet :)

    Jeg håber du får en god tid med travlheden! Det kan være meget tilfredsstillende at få noget fra hånden :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var en hentydning til mine to store. En ung mand, der lige er hoppet fra teenager til ung mand og en teenager. Deres liv er at sove... ;0)
      Yngste har pænt vækket kl. 7 og med smil proklameret at nu er vi vågne...
      Jeg får tid med travlhed. Med ny leder der bliver pustet i nakken af direktionen, så er der ikke fred. Men det er da dejligt at der er noget at lave :0)

      Slet
  4. Jeg håber, at der venter jer en fornøjelig påskeferie...

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg helt bestemt der gør.
      Den er tiltrængt og dejligt med vækkeur-fri morgener ;0)

      Slet
  5. Er sikker på, at det bliver en succes. Rigtig god ferie til dig og familien :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det tror jeg også, når begyndervanskeligheder er ovre ;0)
      Tak og dejlig ferie til dig og dine.

      Slet

Her kan du skrive, hvis du syntes du har noget du gerne vil fortælle.
Og så bliver jeg glad for en lille kommentar i ny og næ ☺